elsker mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
4 synes godt om
23. maj 2014

MorTil4<3

Ja det er virkelig hvad jeg sidder og tænker

mine drenge er virkelig ved at være store drenge snart

min yngste er 2 år, men så klog at det en gang imellem bider os bag i og at vi skal træde et skridt baglæns og tænke hold da op! hehe
han siger så ufatteligt meget hver eneste dag, og han kan slet ikke tåle hvis jeg pludseligt har rejst mig fra sofaen, så løber han efter, og siger mor, hvad skal du? hvad laver du mor? han er så nys , og vil følge mig altid

og min ældste er snart 4 og er bare så kærlig dagen igennem hver eneste dag

hver eneste dag mindst 3 gange om dagen kan han stoppe op midt i en leg, kigge på en med sine blå øjne og sige, mor, jeg elsker dig og så smelter hjertet bare
når han bliver lagt i seng, og vi kysser godnat, lægger han sig, siger godnat mor, elsker dig, vi ses i morgen mor og ja self min dreng

så nu at side her i weekenden , sidder jeg her helt alene og savner mine drenge overalt på jorden da de nu er hos deres far indtil søndag
jeg tænker pludseligt på dem, og tager mig selv i at stoppe op til deres værelser, kigge ind, gå ind og lige ryste dynerne, sætte bamserne pænt på deres senge, stopper op, tager deres ynglingsbamser op, nusser den engang , et kram og en tåre falder fra min kind, jeg savner mine drenge <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

MorTil4<3

det skal lige siges at det sidste billed køre vi rundt inde hos tigerne i knutenborg så der fik han lov at side på paps skød og føle sig mere i sikkerhed hihi

Anmeld

23. maj 2014

Enirt

MilleMus1988 skriver:

Ja det er virkelig hvad jeg sidder og tænker

mine drenge er virkelig ved at være store drenge snart

min yngste er 2 år, men så klog at det en gang imellem bider os bag i og at vi skal træde et skridt baglæns og tænke hold da op! hehe
han siger så ufatteligt meget hver eneste dag, og han kan slet ikke tåle hvis jeg pludseligt har rejst mig fra sofaen, så løber han efter, og siger mor, hvad skal du? hvad laver du mor? han er så nys , og vil følge mig altid

og min ældste er snart 4 og er bare så kærlig dagen igennem hver eneste dag

hver eneste dag mindst 3 gange om dagen kan han stoppe op midt i en leg, kigge på en med sine blå øjne og sige, mor, jeg elsker dig og så smelter hjertet bare
når han bliver lagt i seng, og vi kysser godnat, lægger han sig, siger godnat mor, elsker dig, vi ses i morgen mor og ja self min dreng

så nu at side her i weekenden , sidder jeg her helt alene og savner mine drenge overalt på jorden da de nu er hos deres far indtil søndag
jeg tænker pludseligt på dem, og tager mig selv i at stoppe op til deres værelser, kigge ind, gå ind og lige ryste dynerne, sætte bamserne pænt på deres senge, stopper op, tager deres ynglingsbamser op, nusser den engang , et kram og en tåre falder fra min kind, jeg savner mine drenge <3

Jeg kender godt følelsen af at elske sit/sine børn som du beskriver det.

Jeg bor godt nok sammen med min kæreste og far til vores søn. Så jeg skal ikke undvære ham som du skal med dine.

Men sådan som du beskriver dine skønne drenge, ville jeg også savne dem og lige gå en runde på deres værelser og snuse lidt til dem.

Nogen gange er min kæreste alene på weekend med vores søn hos min svigermor og bare den korte tid kan jeg godt lige have brug for at pusle lidt rundt på hans værelse og ordne seng og bare glæde mig til at se ham igen.

Det er helt vildt hvor meget man elsker de små guldklumper

Anmeld

23. maj 2014

MorTil4<3

Enirt skriver:

Jeg kender godt følelsen af at elske sit/sine børn som du beskriver det.

Jeg bor godt nok sammen med min kæreste og far til vores søn. Så jeg skal ikke undvære ham som du skal med dine.

Men sådan som du beskriver dine skønne drenge, ville jeg også savne dem og lige gå en runde på deres værelser og snuse lidt til dem.

Nogen gange er min kæreste alene på weekend med vores søn hos min svigermor og bare den korte tid kan jeg godt lige have brug for at pusle lidt rundt på hans værelse og ordne seng og bare glæde mig til at se ham igen.

Det er helt vildt hvor meget man elsker de små guldklumper

jaaa det er ikke nemt altid

nu har jeg snart været vant til det i 2 år, . det bliver nemmere , men her når man sidder alene fordi manden er på job , så bliver det hårdt igen..

og nu skal de snart på sommerferie hos deres far i 1 uge puuuu den bliver værrere hehe

Anmeld

23. maj 2014

Loa

Nårh hvor er det fint skrevet

Det er også nogle rigtig kønne drenge du har dig, og lyder også til at de er dejlige

Selvfølgelig er det hårdt at savne men (håber/tror) de er hos en der elsker dem lige så højt som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.