Ja det er virkelig hvad jeg sidder og tænker
mine drenge er virkelig ved at være store drenge snart
min yngste er 2 år, men så klog at det en gang imellem bider os bag i og at vi skal træde et skridt baglæns og tænke hold da op! hehe
han siger så ufatteligt meget hver eneste dag, og han kan slet ikke tåle hvis jeg pludseligt har rejst mig fra sofaen, så løber han efter, og siger mor, hvad skal du? hvad laver du mor? han er så nys , og vil følge mig altid

og min ældste er snart 4 og er bare så kærlig dagen igennem hver eneste dag

hver eneste dag mindst 3 gange om dagen kan han stoppe op midt i en leg, kigge på en med sine blå øjne og sige, mor, jeg elsker dig

og så smelter hjertet bare
når han bliver lagt i seng, og vi kysser godnat, lægger han sig, siger godnat mor, elsker dig, vi ses i morgen mor

og ja self min dreng

så nu at side her i weekenden , sidder jeg her helt alene og savner mine drenge overalt på jorden da de nu er hos deres far indtil søndag
jeg tænker pludseligt på dem, og tager mig selv i at stoppe op til deres værelser, kigge ind, gå ind og lige ryste dynerne, sætte bamserne pænt på deres senge, stopper op, tager deres ynglingsbamser op, nusser den engang , et kram og en tåre falder fra min kind, jeg savner mine drenge <3