Hvor lang tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
7 svar
4 synes godt om
23. maj 2014

et-ønske

Jeg har idag været til for samtale på Skejby vedr, pks har fået dato og ønsker for tidspunkt. Men ved jo godt det kan blive udskudt på grund af akutte.

I forhold til den tid du fik til dit pks - hvornår kom du så for og hvor lang tid gik der før du havde født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
et-ønske skriver:

Jeg har idag været til for samtale på Skejby vedr, pks har fået dato og ønsker for tidspunkt. Men ved jo godt det kan blive udskudt på grund af akutte.

I forhold til den tid du fik til dit pks - hvornår kom du så for og hvor lang tid gik der før du havde født?

Fødte i Randers.
Havde til til pks kl 9. Men han er først født 10.08
Så de var ca en time forsinket. Jeg var nr 2 planlagt men der kom så lige en akut imellem også.
Men fra jeg kom til og han var ude gik der 5 min. Fra jeg blev hentet på fødegangen til vi var tilbage igen gik der 20 min

Anmeld

23. maj 2014

lycly

et-ønske skriver:

Mit pks blev næsten 2 timer forsinket. Mødte ind om morgenen ved 9-tiden og han var ude ved 14-tiden. Laaaang ventetid!! Især fordi man jo skal faste

Anmeld

23. maj 2014

Maja_4000

Jeg skulle møde på sygehuset kl. 7.. Havde ikke fået noget fastsat tidspunkt for selv kejsersnittet.. Caroline er født 9.52.. Så der var også noget ventetid

Anmeld

23. maj 2014

Mother-love

Jeg fik pks i Silkeborg.
Jeg havde en tid kl 8 og blev hentet kl 9.35 ca. Og Isabella er ude 09.49. Vi kom ind og valgte hue til hende og fik lige en kort snak og så var operationsstuen klar hvor jeg fik lagt blokaden.

Der var nogle akutte foran mig men ved ikke hvor mange.
Men at skulle vente den 1,5 time er jo ikke det væreste

Anmeld

23. maj 2014

et-ønske

Tak for jeres svar jeg er nr 1, så håber det max bliver et par timers ventetid puha jeg er ved at være nervøs!!!

Blev I indlagt dagen før, eller mødte I bare ind fra morgenen af?? Jeg fatter ikke at vi skal bo på patienthotellet natten op til ks - vi vil meget hellere være hjemme!

Anmeld

23. maj 2014

maria_wlt

et-ønske skriver:

Tak for jeres svar jeg er nr 1, så håber det max bliver et par timers ventetid puha jeg er ved at være nervøs!!!

Blev I indlagt dagen før, eller mødte I bare ind fra morgenen af?? Jeg fatter ikke at vi skal bo på patienthotellet natten op til ks - vi vil meget hellere være hjemme!

Jeg fik PKA på OUH - Det var bestemt til at være den 29 Dec men der kom en masse akut ind, så jeg fik lov til at gå hjem og komme igen dagen efter.

Mener at vi kom derind kl 7 og han er født kl 9,51 

Anmeld

23. maj 2014

et-ønske

maria_wlt skriver:

Jeg fik PKA på OUH - Det var bestemt til at være den 29 Dec men der kom en masse akut ind, så jeg fik lov til at gå hjem og komme igen dagen efter.

Mener at vi kom derind kl 7 og han er født kl 9,51 

Ej hvor surt at skulle tage hjem igen
Vi skal have tvillinger og jeg har sukkersyge, så jeg er ret sikker på de skal ud den dato de har givet os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.