Tisser i sengen/bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
11 svar
1 synes godt om
23. maj 2014

TNBC

Hej de dejlige damer

Er der nogen af jer der har et godt forslag til hvad man kan gøre med en 17måneder gammel dreng, der flere gange om ugen kan have tisset igennem bleen, sidste var hele venstre side af nattøjet vådt. Det vækker ham, tit alt for tidligt.

Han bliver skiftet lige før han skal sove, og får ikke noget at drikke efter sin flaske kl.18.
Og det er ikke muligt at skifte ham, når man går i seng, for han vågner, hvis man åbner hans dør.

Han er lige rykket en gang op i bleer, så jeg forstår bare ikke at han kan fylde bleen så meget.

eller nogen der har oplevet det samme? Jeg har nemlig ikke oplevet det så meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

ano14316

Yurie skriver:

Hej de dejlige damer

Er der nogen af jer der har et godt forslag til hvad man kan gøre med en 17måneder gammel dreng, der flere gange om ugen kan have tisset igennem bleen, sidste var hele venstre side af nattøjet vådt. Det vækker ham, tit alt for tidligt.

Han bliver skiftet lige før han skal sove, og får ikke noget at drikke efter sin flaske kl.18.
Og det er ikke muligt at skifte ham, når man går i seng, for han vågner, hvis man åbner hans dør.

Han er lige rykket en gang op i bleer, så jeg forstår bare ikke at han kan fylde bleen så meget.

eller nogen der har oplevet det samme? Jeg har nemlig ikke oplevet det så meget.

Pampers babydry..

De rummer ret meget og er netop til det... 

Anmeld

23. maj 2014

TNBC

ano14316 skriver:

Pampers babydry..

De rummer ret meget og er netop til det... 

vi bruger pampers. kan ikke lige huske hvad det er for nogen. Må se om det er dem eller om der er dem herovre.

Tak for svar

Anmeld

23. maj 2014

bøllen

Yurie skriver:

Hej de dejlige damer

Har ikke erfaring men syntes at have hørt , at skift af mærke evt kan hjælpe. At et mærke er bedst til spæd og andre til større børn. 

Anmeld

23. maj 2014

mor88

Hej de dejlige damer

Vores datter tisser igennem ALLE bleer(!) med undtagelse af Aldis  Pampers og Libero kan vi slet ikke bruge, så vi gik over til Remas,men måtte så skifte til Aldis...

Anmeld

23. maj 2014

Christine

Yurie skriver:

vi bruger pampers. kan ikke lige huske hvad det er for nogen. Må se om det er dem eller om der er dem herovre.

Tak for svar

Her har det hjulpet at bruge Libero Up & Go, da de har god elastik ved lårene. 

Måske kan man bestille prøvepakke? Ellers har Netto nogle gange små pakker afvdem, så i har mulighed for at prøve om de virker om natten

Anmeld

23. maj 2014

TNBC

bøllen skriver:

Har ikke erfaring men syntes at have hørt , at skift af mærke evt kan hjælpe. At et mærke er bedst til spæd og andre til større børn. 

Vi har nogle andre, vi vil prøve og se om de virker bedre. så må vi håbe at det virker.

Anmeld

23. maj 2014

TNBC

mor88 skriver:

Vores datter tisser igennem ALLE bleer(!) med undtagelse af Aldis  Pampers og Libero kan vi slet ikke bruge, så vi gik over til Remas,men måtte så skifte til Aldis...

Vi har også nogle andre, som vi har tænkt os at prøve.

Anmeld

23. maj 2014

TNBC

Christine skriver:

Her har det hjulpet at bruge Libero Up & Go, da de har god elastik ved lårene. 

Måske kan man bestille prøvepakke? Ellers har Netto nogle gange små pakker afvdem, så i har mulighed for at prøve om de virker om natten

Bor ikke i danmark, så at tage i netto er en lang tur

Up & go er de der bukserbleer, ik? det er også en mulighed..

Anmeld

25. maj 2014

Christine

Yurie skriver:

Bor ikke i danmark, så at tage i netto er en lang tur

Up & go er de der bukserbleer, ik? det er også en mulighed..

Ok det er et overbevisende argument imod Netto

Jo, det er buksebleer. Der findes sikkert også andre mærker, men synes bedst om liberos pasform.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.