Hejsa. Jeg mangler lidt andre øjne på disse spekulationer jeg har.
Sagen er den at jeg gerne snart vil have børn, har ingen, og jeg kan ikke blive det den naturlige vej. Men min kæreste vil gerne vente han har en pige i forvejen.
Han vil gerne starte et firma op sammen med mig og har bygget på idderne flere år nu men gæld sætter en stopper for det lige nu.
Mine tanker om børn bliver større og større, og det hjælper slet ikke og læse her inde om baby osv
Han kan tidligst starte firma om 1 år når det meste af hans gæld er væk, og så vil han gerne have det op og køre i en 6mdr/1 års tid inden han vil tænke i børn. Så der vil gå ihvertfald 2½/3 år inden jeg vil stå med et barn i armene sammen med ham.
Jeg er bgyndt at tænke mere og mere på at få det her barn selv, men det er jeg jo heller ikke int i da jeg gerne vil være sammen med ham.
Min egen tanke er jo at vi kan gå i gang efter jul eller sommerferien og derved gøre begge ting men det mener han ikke vi kan da han ikke ville kunne være der 100 % og jeg kan da også godt følge ham men det er bare min store drøm som bliver udskudt. Jeg bliver snart 25 så jeg vil vel være en 27/28 år til den tid vi ville stå med et barn men for mig er 2½/3 år ud i fremtiden meget og igen hvis det ikke går med firma hvad så
Han vil gerne have noget at kunne tilbyde det her barn, og det kan han ved at få han firma så vi ikke skal tænke på pengene. Men hvis det går i vasken efter 1 til 2 år så er der jo stadig ikke ekstra penge.
Min egen plan er jo så jeg skal tage en HGV nu her til sommer og så er ejg færdig med skolen til næste sommer og min plan var jo så jeg skulle i gang med behandling til sommer så jeg nåede at finde en praktik plads inden og kunne være der en 7-8 mdr inden jeg skulle føde. Og havde noget at vende tilbage til igen.
Men min ide bliver bare skudt i sænk.
Jeg elsker min kæreste og han elsker mig og han siger han vil gerne have børn med mig, men bare ikke lige nu. Men for mig er det ikke sjovt at gå i den uvished om det bliver om 1 år vi går i gang eller 2 eller 3 alt efter hvad fremtiden bringer.
Nu står han måske til at kunne få et kanont godt arbejde hos hans bedste ven med en tydelig større indkomst end han har nu og så skal jeg undvære han endnu mere og derved ville jeg jo gerne vi kunne sætte min ide i gang også så vi begge får hvad vi gerne vil.
Jeg kan godt hjælpe ham med det jeg skal i firmaet selvom vi har en lille baby.
Og min plan ville være han arbejder der i 2 år og så får betalt hans gæld og samtidig får skrabet en god del sammen til at starte op på og hvis jeg tænker det er 2 år så kunne jeg nå at føde INDEN firma starte op hvis jeg immervæk bliver det inden for rimelig tid af de 3 forsøg man har på IVF
Kan jeg få nogle andre øjne på dette. Jeg har ikke lyst til at forlade ham.
Og en anden ting, jeg havde den mest realistiske drøm den anden dag, eller glimt med jeg så en lille fod sparke mod min mave og stod med en positiv g-test, men der var bare intet der vidste om det var alene eller sammen med ham og hvornår 
Jeg mener ikke det er urealistisk at få en lille bebse der så når at blive måske 6 mdr eller 1 år inden firma åbner og til den tid vil jeg også næsten være færdig med uddannelse og kan derved tage deltidsjob som kontor og kunne være i firmaet også.
Kom med jeres tanker.
Wow, der er godt nok mange planer og hvis'er og det ene og det andet.
I aner ikke om det firma bliver et hit eller et flop, du kan ikke sige at du ville kunne udføre dit arbejde med en baby - du aner ikke hvilken baby du får. O.s.v. O.s.v. Der er SÅ mange måske'er.
Børn kan ikke planlægges, heller ikke i behandlingsverdenen. Det kan tage én måned - eller tre år - før du bliver gravid.
Lyt til dit hjerte og lad være med at planlægge så meget, vil være mit råd. Hvis du bare skal og vil i gang nu, så tag en meget seriøs snak med manden. Han skal vide hvis du går med tanker om at forlade ham fordi han ikke vil i gang med PB. Men så skal du også være klar til at det bliver f*cking hårdt at være "alenemor" i den periode hvor manden knokler. Og du kan IKKE regne med at kunne arbejde under barsel, heller ikke en lille smule.