Til jer der har fået hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

Mor Christa

Mariekjellerup90 skriver:

Jeg fik lavet hindeløsning 39+5 kl 13.40 en time senere får jeg plukveer og begynder at bløde. Kl ca 18 har jeg veer . Er på fødestuen kl 23.00 og han er født 04.34 39+6 om morgen jeg var 2 fingre åben og havde næsten ingen livmoderhals tilbage  

Ville ønske det var gået mig sådan - desværre har jeg kun haft plukveer og de har kun bidt en smule :-) var ellers 2 cm åben og ca 1 cm livmoderhals .. Men ja, kan da være jeg er heldig at der sker lidt senere :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Mor Christa

LeneKE skriver:

Jeg fik løsnet hinder om onsdagen og der skete absolut ingenting - jo jeg havde lidt sammentrækninger, men slet ikke noget der minder om veer, dagen efter tog de vandet (det gør jævnt ondt, når man kun er max ½ cm åben!!). 

så det havde ikke rigtig nogen effekt ved mig, men jeg havde sgi nok været gravid endnu hvis de ikke havde taget vandet (27-12-11) 

Jeg håber rigtig meget at det har en effekt ved dig og du snart føder 

Tak fordi du delte :-) desværre ingen effekt her endnu! Håber der sker noget op ad aftenen!

Anmeld

23. maj 2014

Maja_4000

Ved ingen ting om det, men jeg håber at de har aircondition på fødegangen
God fødsel, glæder mig til billeder af hende

Anmeld

23. maj 2014

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ved ingen ting om det, men jeg håber at de har aircondition på fødegangen
God fødsel, glæder mig til billeder af hende

Haha  

håber virkelig også der sker noget snart :-( bliver sindssyg

Anmeld

23. maj 2014

Mariekjellerup90

Mor Christa skriver:

Ville ønske det var gået mig sådan - desværre har jeg kun haft plukveer og de har kun bidt en smule :-) var ellers 2 cm åben og ca 1 cm livmoderhals .. Men ja, kan da være jeg er heldig at der sker lidt senere :-)

Håber virkelig der snart sker noget for dig det virkede ihvertfald super godt på mig  

Anmeld

23. maj 2014

et-ønske

Fik det lavet 40+ og der skete desværre ikke en dyt

Håber der snart sker noget

Anmeld

23. maj 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mor Christa skriver:

Hej damer :-)
Jeg er 40+6 (Andengangs!), og har i dag været på FG og fået lavet en hindeløsning. 
Jeg ville bare høre hvordan Jer der har fået hindeløsning har reageret på det?
Skete der noget?
Startede fødslen?
Hvor åben osv var i ?

Deeeeel jeres erfaringer

Knus fra hende, som virkelig er mæt af at være gravid efterhånden !

Var til JM da jeg var 40+0 og fik lavet en hindeløsning. Det var om eftermiddagen og de første veer kom omkring midnat og jeg født næste dag

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. maj 2014

Maja91

Er der sket noget ?

Anmeld

24. maj 2014

Mor Christa

Maja91 skriver:

Er der sket noget ?

Hehe desværre ingenting .. Eller .. Der gik noget slimprop igår og har den sidste time ligget med noget ve-lignende noget med 10 minutters interval , men har oplevet snydeveer så mange gange i denne graviditet, så jeg tør ikke håbe på noget :-)

Anmeld

24. maj 2014

Maja91

Mor Christa skriver:

Hehe desværre ingenting .. Eller .. Der gik noget slimprop igår og har den sidste time ligget med noget ve-lignende noget med 10 minutters interval , men har oplevet snydeveer så mange gange i denne graviditet, så jeg tør ikke håbe på noget :-)

Ej hvor spændene :-) krydser og håber på det går igang af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.