Aftensmad idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.386 visninger
11 svar
1 synes godt om
23. maj 2014

Masig

Jeg er helt blank. De sidste par dage har jeg været alene med knægten, da manden har arbejdet på Sjælland, så det er ikke blevet til de helt store aftensmåltider...

Men nu er det jo fredag, manden er hjemme, og jeg tænker vi skal have en hyggelig aften med noget lækker mad. Men hvad skal jeg finde på.

Nogle gode ideer, nogle der vil dele ud af deres madplaner til inspiration?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Tip!

Vi skal have kylling med nogle lækre krydderier og små halve kartofler i ovnen... Bearnaise sovs til.. Grøntsager har jeg glemt... �� 

Anmeld

23. maj 2014

M&F&C

Her står den på tortilla pandekager med fyld - krydret oksekød og div salat tilbehør.

Anmeld

23. maj 2014

NessaXenia

Paprikagryde m ris
Imorgen farsbrød.
Søndag frisk pasta m kødsovs
Mandag oksekødstærte

Anmeld

23. maj 2014

Louise H.

I går fik vi fiskefrikadeller med kartofler, smør og salat.

I dag skal vi have kylling i karry med ris

Anmeld

23. maj 2014

mor88

Masig skriver:

Jeg er helt blank. De sidste par dage har jeg været alene med knægten, da manden har arbejdet på Sjælland, så det er ikke blevet til de helt store aftensmåltider...

Men nu er det jo fredag, manden er hjemme, og jeg tænker vi skal have en hyggelig aften med noget lækker mad. Men hvad skal jeg finde på.

Nogle gode ideer, nogle der vil dele ud af deres madplaner til inspiration?  

Vi griller torsk, bagte kartofler, asparges, tomater mm., det hele på grillen, super nemt

Anmeld

23. maj 2014

smølfine

Vi skal have grillet laks og grøntsager og pasta i flødesovs

Anmeld

23. maj 2014

Masig

Twinkle little star skriver:

Vi skal have kylling med nogle lækre krydderier og små halve kartofler i ovnen... Bearnaise sovs til.. Grøntsager har jeg glemt... �� 

Tror også vi skal have kylling i morgen, er længe siden... Det endte med et par bøffer, kartofler og grøntsager og bearnaise sovs idag 

Anmeld

23. maj 2014

Masig

mor88 skriver:

Vi griller torsk, bagte kartofler, asparges, tomater mm., det hele på grillen, super nemt

Vi har desværre ingen grill endnu  Lyder ellers lækkert...

Anmeld

23. maj 2014

Tip!

Masig skriver:

Tror også vi skal have kylling i morgen, er længe siden... Det endte med et par bøffer, kartofler og grøntsager og bearnaise sovs idag 

Årh det er også lækkert... Jeg laver gulerods salat til... Mums det blir godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.