Hvad har i i barnevognen i varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
12 svar
2 synes godt om
22. maj 2014

sulo

Hvad putter jeres små under i barnevognen i denne varme?

Har de sidste to dage haft bøvl med at få min søn til at falde i søvn, han er en rigtig puttegris når han sover og vil gerne ligge og hive dynen op over hovedet når han skal sove, men det er jo for varmt.

Han er glad og tryg i sin voksi pose, men selv med sommer dyne er den varm.

Hvad bruger i?

Tænker på at klippe et stykke af et tyndt fleece tæppe og lægge i et dynebetræk, men det bliver vel også for varmt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

hekran

Her fungerer det rigtig fint med en stofble

Anmeld

22. maj 2014

Kay

Elna får et ikke for tykt tæppe på eller et dynebetræk

Anmeld

22. maj 2014

Michella2

sulo skriver:

Har de sidste to dage haft bøvl med at få min søn til at falde i søvn, han er en rigtig puttegris når han sover og vil gerne ligge og hive dynen op over hovedet når han skal sove, men det er jo for varmt.

Hvad bruger i?

Tænker på at klippe et stykke af et tyndt fleece tæppe og lægge i et dynebetræk, men det bliver vel også for varmt.

Her bliver vi puttet med babytæppe, og det er stadigt grænsen af at være for varmt til lillemanden!! Han kampsveder af det mindste i denne hede!

Anmeld

22. maj 2014

Købmagerkonen

I de vuggestuer jeg har arbejdet i, brugte vi bare dynebetræk når det var meget varmt

Anmeld

22. maj 2014

Anonymo

sulo skriver:

Hvad bruger i?

Vores pige er rigtig varm og i dag, i 34 graders varme, har hun ligget i en langærmet body og ingen dyne eller pude 

Anmeld

22. maj 2014

Albertsen92

Ingenting hun har bare en body på. Hun har dog sovet indenfor i dag

Anmeld

22. maj 2014

sulo

Albertsen92 skriver:

Ingenting hun har bare en body på. Hun har dog sovet indenfor i dag

Ja det havde også været nemt, men vores nægter at sove andre steder end i barnevognen, fra 6 morgen til 20-21 tiden om aftenen

Anmeld

22. maj 2014

L&V

sulo skriver:

Hvad bruger i?

Den lille blev puttet i body og med sin dyne let hen over sig. Den store var blevet puttet med et dynbetræk oppe i dagplejen hvilket resulterede i at hun ik sov. De er meget glade for deres dyner

Anmeld

22. maj 2014

Frk. K

Baby 6,5 mdr

Første lur imorges (kl. 8) bare kortærmet body og tyndt tæppe.

2. & 3. Lur (kl 12 & kl 17) KUN ble, ingen tæpper

tænker det er vanvittigt at putte tæpper og langærmer på i sådan en hede, det er jo altid varmere i barnevognen. Hun har været fin varm over det hele, så det har bestemt ikke været for lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.