1: fik veer to dage før termin, han blev taget ved AKS på terminsdagen og vejede 3440 og var 50
2: fik veer om aftenen tæt på midnat og hun er født kl 7 ca. Lige efter bogen 38+0. Vejede 2933 og var 50
3: fik veer om morgenen 40+2, der ikke rigtig kom nogle vejen og ikke var kraftige. Tog på fg kl 12 til is. Der lå jeg med uregelmæssige veer til ca 2. S roede de forneden som gav rigtig fødselsveer og jeg kom på fødestuen. Da jeg var 4 cm åben fik jeg voldsomme presseveer hvilket skyldes hun lå som stjernekigger.Men naturligvis kan baby ikke komme ud på 4 cm... Skulle stå i doggystyle og lægge hovedet ned for at prøve at få hende væk fra indgange og mindske presset. Hun fik åbenbart plads nok til at rotere nok til at komme ud. Og på 20 min ca gik jeg fra 4 cm åben til at have født...så det gik pæææænt stærkt da hun først roterede..ca 5 min fra hun lå korrekt til hun var ude.
Kom ud kl 16 og vejede 3086 tror jeg...var 50.
Så, INGEN af mine fødsler har været ens og heller ikke på samme tidspunkt selv om nr 1 og 3 var tæt på...Sara kom faktisk ud på den originale terminsdato
Anmeld