Enlig og bolig spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej de skønne damer! 

Jeg og min kæreste er gået fra hinanden efter 5 år at have boet sammen.

historien er lang, men manden havde skrevet med en gamle flirt og derudover har vi haft en masse konflikter,

men trods alt det lort vi har været igennem, har vi en absolut vidunderlig knægt på 19 måneder.

jeg bor hos mine forældre, og har gjort det i en måneds tid. Spørgsmålet er så - hvor længe der gør før man kunne få en bolig? Har skrevet op i AaB og akb. Ved godt det forskelligt 'men kunne godt tænke mig at høre. Hvor længe det tog jer at få jer en lejlighed 

bor i Kbh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Mutti2

Det er meget svært at svare på, da det er forskelligt fra kommune til kommune, hvor stor forespørgsel der er på lejligheder, men også hvor kræsen du selv er

Du må bare lede. Kig evt. på boligpotalen.dk

Sidst tog det mig 2 mdr. at finde den helt rigtige lejlighed, forinden da tog det mig 4 dage

Held og lykke med det, og velkommen til de enlige møders paradis

Anmeld

22. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej de skønne damer! 

Jeg og min kæreste er gået fra hinanden efter 5 år at have boet sammen.

historien er lang, men manden havde skrevet med en gamle flirt og derudover har vi haft en masse konflikter,

men trods alt det lort vi har været igennem, har vi en absolut vidunderlig knægt på 19 måneder.

jeg bor hos mine forældre, og har gjort det i en måneds tid. Spørgsmålet er så - hvor længe der gør før man kunne få en bolig? Har skrevet op i AaB og akb. Ved godt det forskelligt 'men kunne godt tænke mig at høre. Hvor længe det tog jer at få jer en lejlighed 

bor i Kbh 

Det kommer jo rigtig meget an på hvad du søger og hvor henne. Men nogle boligselskaber har en liste med boliger med kort venteliste. - Gennem sådan en har jeg været heldig at få en lejlighed faktisk lige med det samme. Der gik lige en uge fordi de skulle have haft i den eneste anden der var på ventelisten, men derefter fik jeg den tilbudt og kunne skrive under på kontrakten med det samme. - En måned senere kunne jeg så flytte ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.