parterapi.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej herinde.

Jeg er anonym da det er et følsomt og privat emne for mig og jeg ved at der er nogle herinde der kender mig privat, så det håber jeg er i orden.

Jeg ville høre om der er nogle herinde der kan anbefale mig en god parterapeut og skriv meget gerne dine erfaringer også.

Jeg håber at der er nogle der har lyst til at dele deres oplevelser/viden med mig, da jeg er så ked af det og vi er blevet enige om at starte sammen i terapi.

Hilsen mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Hej herinde.

Jeg er anonym da det er et følsomt og privat emne for mig og jeg ved at der er nogle herinde der kender mig privat, så det håber jeg er i orden.

Jeg ville høre om der er nogle herinde der kan anbefale mig en god parterapeut og skriv meget gerne dine erfaringer også.

Jeg håber at der er nogle der har lyst til at dele deres oplevelser/viden med mig, da jeg er så ked af det og vi er blevet enige om at starte sammen i terapi.

Hilsen mig.

Hvor i landet bor du? Vi går til parterapi, og det er helt fantastisk, men det nytter jo ikke så meget, hvis ikke du bor i nærheden af Århus  

Anmeld

22. maj 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Hvor i landet bor du? Vi går til parterapi, og det er helt fantastisk, men det nytter jo ikke så meget, hvis ikke du bor i nærheden af Århus  

Bor omkring Kbh, men alt på Sjælland har interesse.

Har i fundet hinanden igen? (Går ud fra at det er derfor i går der, men ret mig endelig hvis det ikke er )

Anmeld

22. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Har i fundet hinanden igen? (Går ud fra at det er derfor i går der, men ret mig endelig hvis det ikke er )

Min mand og jeg har brugt ham her. Han er virkelig god. Han arbejder langsomt, men til gengæld kommer han virkelig ned i dybden og afslører nogle sandheder som man ikke vidste fandtes. Han er dyr, men det er de jo alle sammen.

Det eneste problem er at han bor fast i Jylland og derfor kun kommer til Kbh (hvor han også har praksis) engang hver 3.-4. uge, så man skal kunne være fleksibel m.h.t. at springe på når han har en tid. Men ring til ham og høre hvad I kan finde ud af.

Hjemmesiden er ret skrabet, men der er kontaktinfo. 

http://www.jameshammink.mono.net/

Anmeld

22. maj 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Okay, så kan jeg desværre ikke hjælpe

Både det, men egentlig mest for at blive bedre til at kommunikere med hinanden, og acceptere/forstå hinandens forskelligheder. 

Anmeld

27. juni 2014

lottemusen

Hej herinde.

Hilsen mig.

Hende her kan helt klart anbefales. Hun er skide dygtig! Hun holder til i Hillerød.
www.kirstentrans.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.