Kan i hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2014

Sejethea

Jeg har opdrætte denne her profil da jeg får nogen spørgsmål omkring min lille søster på 1 år. 
Min lillesøster fik en meget slem øjne betændelse, og dag igår fik hun om morgen målt sin temperatur på 39 lige side da har hun grædt uafbrudt og slet ikke til at trøste, hun vil kun være hos mig eller min mor, hun viser hverken interesse for legetøj eller ligne, hun drikker lidt men ikke meget, og har ikke en stor lyst til at spise???. 
 Hvad kan skyldes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

Mor til Ella

Sejethea skriver:

Jeg har opdrætte denne her profil da jeg får nogen spørgsmål omkring min lille søster på 1 år. 
Min lillesøster fik en meget slem øjne betændelse, og dag igår fik hun om morgen målt sin temperatur på 39 lige side da har hun grædt uafbrudt og slet ikke til at trøste, hun vil kun være hos mig eller min mor, hun viser hverken interesse for legetøj eller ligne, hun drikker lidt men ikke meget, og har ikke en stor lyst til at spise???. 
 Hvad kan skyldes? 

At øjenbetændelse er meget generede.

Ella har haft øjenbetændelse 6 gange på ikke en gang 1,5 år.

Det skal bare behandles så går det over. Og feberen kan desværre bare høre med, ikke for meget tøj på her i varmen og så få så meget væske som muligt.

Det går ofte hurtigt over

Anmeld

22. maj 2014

Kasand

Sejethea skriver:

Hvad kan skyldes? 

Det er svært at sige hvad det kan skyldes, det kan jo være mange ting - ikke nødvendigvis noget alvorligt. Hvis det var min datter (eller søster) så ville jeg ringe til lægen og få dem til at undersøge hende. 

Anmeld

22. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kan være at hun samtidig med øjenbetændelsen har fået sig en eller anden virus eller hun har en tand på vej?

men sådan reagerede vores dreng også når han var syg og havde feber. 

God bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.