Blodansamling over øjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.351 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2014

Leneur

Ja jeg gik i seng i går og lignede mig selv. Her til morgen opdager jeg en blodansamling over det ene øje på størrelse mellem en 2- og 5 krone. Det var ikke hævet til at starte med men nu begynder det at hæve lige så stille og jeg har hovedpine. Jeg har ikke været i slåskamp eller fået det stødt eller andet, så jeg undrer mig lidt over hvorfor jeg har fået det og skal se sådan ud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

L&V

Leneur skriver:

Ja jeg gik i seng i går og lignede mig selv. Her til morgen opdager jeg en blodansamling over det ene øje på størrelse mellem en 2- og 5 krone. Det var ikke hævet til at starte med men nu begynder det at hæve lige så stille og jeg har hovedpine. Jeg har ikke været i slåskamp eller fået det stødt eller andet, så jeg undrer mig lidt over hvorfor jeg har fået det og skal se sådan ud???

Det kan ikke være et insektbid du reagere på

Anmeld

22. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Kan du have ligget uroligt og have slået dig selv, eller gokket hovedet ind i noget i løbet af natten? Ellers ved jeg ikke helt hvad det kan være, lyder da mystisk at det bare kommer sådan lige pludselig ud af det blå.

Anmeld

22. maj 2014

Leneur

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det kan ikke være et insektbid du reagere på

Hvad for et insekt laver den slags ravage? Hvis det havde været en myg, ville jeg ikke være i tvivl, så havde øjet været lukket til og det var hævet og spændt.

Anmeld

22. maj 2014

Leneur

TanyaGR skriver:

Kan du have ligget uroligt og have slået dig selv, eller gokket hovedet ind i noget i løbet af natten? Ellers ved jeg ikke helt hvad det kan være, lyder da mystisk at det bare kommer sådan lige pludselig ud af det blå.

Jeg plejer nu ikke at være så urolig om natten men muligheden er da til stede...

Anmeld

22. maj 2014

L&V

Leneur skriver:

Hvad for et insekt laver den slags ravage? Hvis det havde været en myg, ville jeg ikke være i tvivl, så havde øjet været lukket til og det var hævet og spændt.

ja det er jo så et godt spørgsmål, det tør jeg ik sige. men det var da et bud med mindre du har sloges med dig selv eller haft dit barn med oppe i sengen med dig og hun har ku ramme dig med et ben eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.