For meget betalt tilbage i tilskud til friplads !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Har lige brug for lidt hjælp .. Jeg er i den situation at mig og min kæreste sidste år i en periode fra januar til april 13 fik fuldt økonomisk friplads til vuggestue da han stod uden job og vi kun havde min indtægt .. Fordi han havde haft job hvor firmaet gik konkurs og han evt kunne få noget fra lønmodtagernes garanti fond men intet var sikkert så derfor måtte vi søge friplads da vi skulle ha råd til det hele . Men i april 13 får han så modtager de penge fra arb som han havde haft i nov dec 12 vil kommunen have vi skal betale tilbage så vi får en regning på næsten 12000 så de har trukket vores børnepenge indtil de var betalt .. Men har nu fundet ud af at de ikke kunne kræve pengene tilbage da han intet tjente fra januar-april og det var penge tjent tidligere .. Er der noget sted at klage eller er det for sent ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvornår blev beslutningen truffet? Der skulle gerne være en klagevejledning vedhæftet afgørelsen om tilbagebetaling. Der burde tidsfrister være noteret. Ofte er det fire uger. 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Det er mere end 4 uger siden , det er et halvt år siden .. Men fik bare af vide i udbetaling Danmark i dag at det ikke var rigtigt de kunne kræve penge tilbage når vi var berettiget til tilskuddet i den periode .. Vidste jeg desværre bare ikke dengang .. Var bare mere om der var noget og gøre nu eller om det er helt for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.