Vuggestuer i København K

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.603 visninger
12 svar
11 synes godt om
21. maj 2014

Bech19

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke vuggestuer i indre by I kender til...
Fortæl gerne om det gode og det dårlige, så jeg måske bedre danne mig et overblik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

PernilleogLouis

Trinitatis på Store Kannikestræde - der har jeg arbejdet - lille vg med 7 børn og 3 voksne (14 børnehavebørn) - fantastisk sted

Anmeld

21. maj 2014

Flomse

Børnebyen vandværket på studiestræde. De har de mest fantastiske pædagoger.  Vi har haft vores pige der, men er nu flyttet til fyn.

De har overskud, helt ny legeplads og bare nogle dejlige mennesker

Anmeld

21. maj 2014

Kay

Børnebyen vandværket! Er selv pædagog og har arbejdet sammen med flere pædagoger der fra samt under samme leder i en anden institution og kan kun sige god for pædagogik og farligheden er i top. Boede jeg selv i kbh havde min datter helt sikkert gået der! De er super professionelle og er der 100% for alle børnene

Anmeld

21. maj 2014

Bech19

Jeg har skrevet min søn op til Trinitatis, men faktisk har jeg slet ikke været ude at besøge Børne Vandværket! Det vil jeg da overveje!

1000 tak piger!

Anmeld

21. maj 2014

Flomse

Det er en ret stor institution, men er delt rigtig godt op, så man ikke lægger mærke til at den er så stor. Og fordelen er, at de har nogle faste vikarer, så det ikke er nye der kommer hele tiden. 

Hils ragga og mette hvis du ser dem

Anmeld

22. maj 2014

Kay

Abrazos skriver:

Det er en ret stor institution, men er delt rigtig godt op, så man ikke lægger mærke til at den er så stor. Og fordelen er, at de har nogle faste vikarer, så det ikke er nye der kommer hele tiden. 

Hils ragga og mette hvis du ser dem

ragga er en skøøøn kvinde men tror nu hun er gået på barsel

Anmeld

22. maj 2014

Flomse

Barsel??? Det må være verdens hurtigste graviditet,  så vidt jeg ved, var hun ikke gravid i januar da vi stoppede

Hun er fantastisk og min datter kalder sin nusseklud for ragga

Anmeld

22. maj 2014

Kay

Abrazos skriver:

Barsel??? Det må være verdens hurtigste graviditet,  så vidt jeg ved, var hun ikke gravid i januar da vi stoppede

Hun er fantastisk og min datter kalder sin nusseklud for ragga

det var hun så vidt jeg ved men det er ikke sikkert forældrene har fået det afvide på det tidspunkt  

Anmeld

22. maj 2014

modesty

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke vuggestuer i indre by I kender til...
Fortæl gerne om det gode og det dårlige, så jeg måske bedre danne mig et overblik.

Røde Ko.

Trinitatis.

Mikkelborg.

Min egen søn går i Børnehuset i Nansensgade, og vi er faktisk fint tilfredse, men jeg havde nok valgt et mindre sted hvis der havde været helt frit valg. Vores institution er også rigtig godt delt op, så der kun er 2 vuggestuer og 1 børnehave på hver etage, og det er altså kun de børn som kender hinanden. Men stadig, man mærker at det er et stort hus. Der er vist cirka 150 børn - jeg kan se at vandværket har 475 børn, det synes jeg lyder helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.