angående samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
3 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

hej piger.... har et spørgsmål.....

Det er sådan at mine piger er afsted på samvær i weekenden i de ulige uger......... nu ønsker jeg rigtig meget at skifte uge til de lige.......... (min kæreste har børn i de lige så derfor passer det bedre for både børn og os at børnene kan være afsted i samme weekender, både så børnene kan være sammen i weekenderne og vi kan foretage os noget allesammen sammen og så så vi alene kan være kærester uden børn..... og nej det er ingen belastning for os at have børn...... vi elsker børn men det er hårdt for både os og børnene at skal være splittet hver weekend)

Den stores far har ingen problemer med at skifte weekend og har sagt ja..... den mindstes far siger nej det vil han ikke.... ikke fordi han har noget i weekenderne..... men han mener ikke han skal tage hensyn til os  ) det gør mig selvfølgelig ked af det... fordi det ikke kun er for at glæde mig... men da også for at børnene kan have glæde af hinanden i weekenderne.......

Vi har ingen samværsaftale i statsforvaltningen og har altid bare selv løst tingene... men nu er det gået i hårdknude 

Hvad kan jeg gøre i den her situation?? kan jeg ændre det alligevel og så bede ham gå i SF hvis han ikke vil være med til det eller?? Jeg har ingen andre krav overhovedet..... han må have hende alt han vil lige så tosset han vil....... det eneste jeg bare ønsker er som sagt at børnene kan være sammen i weekenderne.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes ikke du kan være bekendt bare at lave aftalen om. Du skal gøre alt der står i din magt for at bevare et godt samarbejde. Det må være dig der skal gå i SF hvis du vil lave aftalen om. Det er min mening. 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes ikke du kan være bekendt bare at lave aftalen om. Du skal gøre alt der står i din magt for at bevare et godt samarbejde. Det må være dig der skal gå i SF hvis du vil lave aftalen om. Det er min mening. 

så samarbejdet med faderen end om mine børn trives?? 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

men nej jeg agter heller ikke bare at lave den om... hvis den skal laves om blir det gennem SF..... var bare i tvivl om det er mig der skal søge om det eller hvordan?? om jeg kan det som bopælsforælder........ jeg fik at vide af en socialrådgiver at det kan jeg ikke... det skal han når han er samværsforælder.......

Anmeld

21. maj 2014

mpr

Anonym skriver:

Det er sådan at mine piger er afsted på samvær i weekenden i de ulige uger......... nu ønsker jeg rigtig meget at skifte uge til de lige.......... (min kæreste har børn i de lige så derfor passer det bedre for både børn og os at børnene kan være afsted i samme weekender, både så børnene kan være sammen i weekenderne og vi kan foretage os noget allesammen sammen og så så vi alene kan være kærester uden børn..... og nej det er ingen belastning for os at have børn...... vi elsker børn men det er hårdt for både os og børnene at skal være splittet hver weekend)

Den stores far har ingen problemer med at skifte weekend og har sagt ja..... den mindstes far siger nej det vil han ikke.... ikke fordi han har noget i weekenderne..... men han mener ikke han skal tage hensyn til os  ) det gør mig selvfølgelig ked af det... fordi det ikke kun er for at glæde mig... men da også for at børnene kan have glæde af hinanden i weekenderne.......

Vi har ingen samværsaftale i statsforvaltningen og har altid bare selv løst tingene... men nu er det gået i hårdknude 

Hvad kan jeg gøre i den her situation?? kan jeg ændre det alligevel og så bede ham gå i SF hvis han ikke vil være med til det eller?? Jeg har ingen andre krav overhovedet..... han må have hende alt han vil lige så tosset han vil....... det eneste jeg bare ønsker er som sagt at børnene kan være sammen i weekenderne.... 

Hos os fik vi ikke noget ud af at ville have ændret weekenderne i SF fordi det indtil nu havde kørt fint med den ordning, hos os var det at bio har pigen i lige weekender og os i ulige men fordi hun havde brødre der havde børn i de weekender så kunne vi ikke få det ændret på trods af at børn i vores familie også ligger i de weekender.. Så ved ikke om det kan være sådan noget der kan slå din plan itu. Men nej du skal ikke bare tilbage holde dine piger for at tvinge din vilje igennem... Siger SF det er sådan det forbliver så er det sådan det må være...

Anmeld

21. maj 2014

PernilleogLouis

Hos os ville far også lave om på weekenderne og det ville jeg ikke og SF sagde at så ville det ikke blive lavet om

Anmeld

21. maj 2014

mor88

Hvad hvis i så prøver ved din kærestes børns mor?

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvad hvis i så prøver ved din kærestes børns mor?

Vi har vist fundet en løsning på det alligevel  Så det var dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.