hej piger.... har et spørgsmål.....
Det er sådan at mine piger er afsted på samvær i weekenden i de ulige uger......... nu ønsker jeg rigtig meget at skifte uge til de lige.......... (min kæreste har børn i de lige så derfor passer det bedre for både børn og os at børnene kan være afsted i samme weekender, både så børnene kan være sammen i weekenderne og vi kan foretage os noget allesammen sammen og så så vi alene kan være kærester uden børn..... og nej det er ingen belastning for os at have børn...... vi elsker børn men det er hårdt for både os og børnene at skal være splittet hver weekend)
Den stores far har ingen problemer med at skifte weekend og har sagt ja..... den mindstes far siger nej det vil han ikke.... ikke fordi han har noget i weekenderne..... men han mener ikke han skal tage hensyn til os
) det gør mig selvfølgelig ked af det... fordi det ikke kun er for at glæde mig... men da også for at børnene kan have glæde af hinanden i weekenderne.......
Vi har ingen samværsaftale i statsforvaltningen og har altid bare selv løst tingene... men nu er det gået i hårdknude 
Hvad kan jeg gøre i den her situation?? kan jeg ændre det alligevel og så bede ham gå i SF hvis han ikke vil være med til det eller?? Jeg har ingen andre krav overhovedet..... han må have hende alt han vil lige så tosset han vil....... det eneste jeg bare ønsker er som sagt at børnene kan være sammen i weekenderne....
Anmeld