Erfaring med "lightinthebox.com"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.966 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. maj 2014

mortilfreja

Hej piger.

Er der nogen herinde der har erfaring med at bestille tøj fra lightinthebox.com??

Umiddelbart ser der ud til at være et firma fra Kina.

De har bare de flotteste maxikjoler, men tør ikke bestille hvis det er fup..

Er der nogen af jer der har bestilt derfra??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

SandraXOXO

Har to veninder der er ret glade for at bestille ting derfra. Men man skal lige huske at hvis det bliver taget i tolden eller hvad det hedder så kommer der ekstra gebyrer på fordi det ikke er fra et EU land eller noget i den stil. :-)

Anmeld

21. maj 2014

Ønskebarnet2014

Har bestilt derfra og det var noget billigt lort

Vil ikke anbefale dem.

udover det vil du efterfølgende blive bombarderet med mails fra dem trods afmelding af diverse nyhedsbreve.

håber du finder et andet sted 

Anmeld

21. maj 2014

Ønskebarnet2014

http://www.trustpilot.dk/review/lightinthebox.dk

Anmeld

21. maj 2014

Masig

Jeg vil på det kraftigste fraråde at handle hos dem. Jeg har prøvet det én gang. Det tog 40 dage inden jeg fik mine varer, til trods for jeg havde betalt ekstra for at få dem leveret inden for 3-5 dage, fordi jeg skulle bruge dem hurtigt (kundeservice er der heller intet af). Derudover er det noget billigt skrammel, der ikke kan bruges... Så jeg handler i hvert fald aldrig der igen.

Jeg slap heldigvis for told, men har hørt om flere der har skulle betale toldafgift, som ofte overstiger selve prisen på varerne, og så kan det jo ikke betale sig. Når man køber tøj derfra, har mange oplevet at det ikke passer, men i stedet for at tage det retur, får de bare at vide at de kan gå til en skrædder og få det syet om...

Så mit råd er at holde dig langt væk fra dem...

Anmeld

21. maj 2014

mortilfreja

Mange tak for svar 

Jeg går uden om dem 

Anmeld

21. maj 2014

Fuglemor

mortilfreja skriver:

Hej piger.

Er der nogen herinde der har erfaring med at bestille tøj fra lightinthebox.com??

Jeg har bestilt derinde. Og er ganske tilfreds med dem. Men str er noget små i det. I hvert fald det jeg bestilte

Anmeld

21. maj 2014

mulleh

Jeg har også købt derinde og er da tilfreds med det som jeg har købt derinde. man skal bare købe i små mængder så sker der Intet  

Anmeld

21. maj 2014

LilleSmølf

mortilfreja skriver:

Hej piger.

Det er ikke fup (:

Har bestilt derfra mange gange, dog ikke lige tøj.

Være lige obs på at
- det er uden for EU så alt over 80 kr kan risikere at blive snuppet i tolden
- det godt kan tage et stykke tid for tingene at ankomme, alt efter hvilken leveringsmetode du vælger

Så det er ikke unormalt at der kan gå 3-4 uger eller mere, men hvis man er indstillet på det er der jo ingen problemer.

Personligt ville jeg ikke tør bestille tøj over nettet fra Kina/Hong Kong, etc. hvis det skulle bruges til bryllup, etc.

Sommerkjoler, etc. har jeg ofte bestilt fra sådanne steder - nogle gange med mere held end andre. Men man kan heller ikke forvente alverdens kvalitet hvis man - som jeg - bestiller for 80 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.