Ondt ved æggeledere ved nys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.764 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg et begyndt når jeg nyser at få et jag ved den ene æggestok

Jeg tvivler stærkt på det er en graviditet da det ikke kan lade sig gøre naturligt. Og i tilfælde af det er det kun lige uge 3. 

Andre der får ondt uden at være gravid eller får man kun de jag hvis man er gravid ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Jeg et begyndt når jeg nyser at få et jag ved den ene æggestok

Jeg tvivler stærkt på det er en graviditet da det ikke kan lade sig gøre naturligt. Og i tilfælde af det er det kun lige uge 3. 

Andre der får ondt uden at være gravid eller får man kun de jag hvis man er gravid ? 

Jeg er gravid 40+1 nu og får dem, men har før haft en cyste på æggestokken og der fik jeg dem også..

Anmeld

21. maj 2014

Isabella_mor

Jeg har også haft en cyste på højre æggestok, og da jeg ikke var gravid gjorde det også nogengange ondt i/omkring samme æggestok når jeg nøs. Nu er jeg 21+1, og nu gør det nogengange ondt uspecificerede steder i underlivet når jeg nyser. 

Anmeld

21. maj 2014

Carina:-)

Jeg har ingen cyster,men kan godt opleve jag ved f.eks nys eller hvis jeg rejser mig for hurtigt fra sofaen .

Og er heller ikke gravid 

Anmeld

21. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan heller ikke være gravid da det ikke har passet med dagene. Men jeg mærker så ægløsningssmerter mere end 1 hang i mdr så er usikker på hvornår den egentligt er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.