Meget virkelig drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde for nogle dage siden en meget virkelig drøm, eller drøm og drøm det var det ikke det var et meget kort øjeblik hvor jeg så spark i maven af en lille baby og jeg stod med en meget positiv test. 

Ingen hint om hvornår eller om det var mig selv eller sammen med min kæreste (Det går ik så godt i forholdet) 

Andre der har haft lignenede drømme og hvad kom der ud af det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg havde for nogle dage siden en meget virkelig drøm, eller drøm og drøm det var det ikke det var et meget kort øjeblik hvor jeg så spark i maven af en lille baby og jeg stod med en meget positiv test. 

Ingen hint om hvornår eller om det var mig selv eller sammen med min kæreste (Det går ik så godt i forholdet) 

Andre der har haft lignenede drømme og hvad kom der ud af det ? 

Jeg drømte præcist det samme den anden dag. Drømte så livagtigt at jeg havde ligamentsmerter og en meget positiv test. Hm men da jeg vågnede skulle jeg tisse rigtig meget, så det var nok desværre bare det!

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Sjov vi har haft næsten samme drøm. Jeg havde ingen "symptomer" bare drømmen, men meget livagtigt. 

Jeg har ført drømt noget som så er sket og det har altid kun været sådan et lille klip ikke en hel drøm der er sket, Kun lige få sekunder jeg kan genkende. 

Det lidt spuki. 

Kan jo håbe at når jeg har haft "blik" før at det så sker for mig. 

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Ikke flere som har oplevet noget med drømme og virkelighed ? 

Anmeld

21. maj 2014

Sniks86

Jeg drømte for et par uger siden at jeg stod med en positiv test. Jeg har så testet positivt for tre dage siden, til trods for jeg har spiral ...

Anmeld

21. maj 2014

Masig

Jeg drømte i nat at jeg glemte at hente min søn i dagplejen 

Håber så sandelig ikke den bliver til virkelighed 

Anmeld

21. maj 2014

SanJose

Jeg drømte forleden at jeg lige pludselig var gravid og fulgte så graviditeten indtil 31+5, hvor jeg gik i fødsel. Jeg var alene hjemme og ringede til svigerfar (som jeg iøvrigt aldrig har mødt?!), der sørgede for at ringe 112. Det var ret panisk og jeg fødte i ambulancen og blev så indlagt på fødegangen, hvor kæresten forsøgte at finde ud af hvor jeg var. Det tog ret lang tid, for etagerne kørte op og ned (det lyder sindssygt I know). Derefter vågnede jeg.

Samme morgen testede jeg positiv? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.