Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. maj 2014

Trekløver(:

Hvor meget sover jeres børn på omkring 10 måneder?

Min datter sover to lurer om dagen. En formiddagslur og en eftermiddagslur på omkring 2 timer pr. lur.

Om natten sover hun 20.00-06.30 ca.

Lyder det meget normalt? Kan ikke finde ud af om det er meget. Da hun var helt lille sov hun nærmest aldrig mere end 20 min. af gangen, men de sidste par måneder har det set sådan her ud.

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Frk.S

Umiddelbart synes jeg da det lyder meget fornuftigt.

Anmeld

20. maj 2014

Trekløver(:

Frk.S skriver:

Umiddelbart synes jeg da det lyder meget fornuftigt.

Har bare aldrig været vant til et barn med et godt sovehjerte, så nok derfor jeg lige er lidt i tvivl.

Anmeld

20. maj 2014

Hullabullabulla

M_V skriver:

Hvor meget sover jeres børn på omkring 10 måneder?

Min datter sover to lurer om dagen. En formiddagslur og en eftermiddagslur på omkring 2 timer pr. lur.

Om natten sover hun 20.00-06.30 ca.

Lyder det meget normalt? Kan ikke finde ud af om det er meget. Da hun var helt lille sov hun nærmest aldrig mere end 20 min. af gangen, men de sidste par måneder har det set sådan her ud.

Vh

Lyder ganske fornuftigt

Min søn på 14 måneder sover 1 time til formiddag, 2 timer til middag og 12-13 timer om natten og sådan har det været siden han startede i institution

Anmeld

20. maj 2014

Trekløver(:

Britt88 skriver:

Lyder ganske fornuftigt

Min søn på 14 måneder sover 1 time til formiddag, 2 timer til middag og 12-13 timer om natten og sådan har det været siden han startede i institution

Så kan jeg godt se det lyder fornuftigt. Så sover han samme antal timer i døgnet som min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.