Barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

Pigent

Hvad blev i rigtig glad for at få i barselsgave? jeg skal finde en billig ting til barselsgave og har ingen ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Kit

Blev glad for alle gaver - bare dejligt, at folk tænker på os og vil give en gave.

Hvad er dit prisniveau, når du skriver billig?

og vil du købe til mor eller barn?

Anmeld

20. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

At vi fik tøj til baby i str 74. Var rart at have noget at gemme på, og hun fik faktisk ret hurtig brug for det. 

Og noget af det var tøj fra Føtex ( mads & mette ) men det var så fint, og hun har brugt det meget. stort set alt det hun fik i str 56 kom hun aldrig i desværre, da hun var ret stor fra fødslen. 

Anmeld

20. maj 2014

SandraXOXO

Tøj str 74, sødt sengetøj med bamser fra Føtex, natursutter og et sødt kort med en personlig hilsen, et flot hjemmelavet navneskilt (er nok både den billigste og bedste gave Vi/hun fik, vi elsker den og hun kan jo bruge det lææææænge, navnet vokser hun ikke fra ;-))

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Det lidt større tøj, fødseladagstog, en hjemmelaver flagranke (var faktisk den gave jeg blev mest glad for og har brugt mest for den er oppe ved hver fødselsdag)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2014

serinasmor

lineog4 skriver:

Det lidt større tøj, fødseladagstog, en hjemmelaver flagranke (var faktisk den gave jeg blev mest glad for og har brugt mest for den er oppe ved hver fødselsdag)

Den er godt nok også fin

Til ts:
Jeg blev gladest for tøj i større størrelser
Ting der kan gemmes
En suttekludsbamse
Og et smykke til mig

Fik også en meget praktisk sove-/kørepose (men det ligger nok noget over dit budget)

Anmeld

20. maj 2014

A.n.onym.

Pigent skriver:

Hvad blev i rigtig glad for at få i barselsgave? jeg skal finde en billig ting til barselsgave og har ingen ide

En lækker kamille- body shampoo og hårshampoo i den billige ende 

Anmeld

20. maj 2014

Pigent

Jeg tænker omkring 150 +/-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.