Bliver desværre alene igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

Rikkemor89

Min kæreste & jeg flytter desværre fra hinanden igen, da vi ikke kan enest i hverdagen omkring de ting der hjemme..

Men det er jo ikke andet end 7 mdr siden han flytte ind til mig igen fordi kommunen mente at vi skulle flytte sammen igen :/

Hvornår er det man seneste skal søge ekstra familie ydelse fra udbetaling danmark & hvornår er det man skal søge fri plads til ens barn ?

Min søns far flytter nemlig den 21 juni da der lige er nogen ting der skal på plads inden kan kan flytte..

Håber nogen kan hjælpe mig (:

Mvh Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Kløver

Kan man ikke først søge fra den dag farer flyttet og bargæster adresse osv. Synes jeg at have hørt da min veninde stod i det, noget med at da han var flyttet kunne hun søge 

Anmeld

20. maj 2014

Rikkemor89

Maja84 skriver:

Kan man ikke først søge fra den dag farer flyttet og bargæster adresse osv. Synes jeg at have hørt da min veninde stod i det, noget med at da han var flyttet kunne hun søge 

Super mente jeg også først man kunne (:

Anmeld

20. maj 2014

Kløver

Rikkemor89 skriver:

Super mente jeg også først man kunne (:

ha ha bargæster, min mobil har sltså sit eget liv. Og nu skriver den pludselig med tyk skrift ???

Nå men mener i øvrigt hun så fik at vide at når hun søgte, ville hun vist få fra den førstkommende 1 fra da hun søgte, men bliver pludselig i tvivl. Måske de kan hjælpe på kommunen 

Anmeld

23. maj 2014

lucas<3

i virker da til og ha det godt sammen på facebook.. ?

flytter han så langt væk fra jer?

Anmeld

23. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikkemor89 skriver:

Min kæreste & jeg flytter desværre fra hinanden igen, da vi ikke kan enest i hverdagen omkring de ting der hjemme..

Men det er jo ikke andet end 7 mdr siden han flytte ind til mig igen fordi kommunen mente at vi skulle flytte sammen igen :/

Hvornår er det man seneste skal søge ekstra familie ydelse fra udbetaling danmark & hvornår er det man skal søge fri plads til ens barn ?

Min søns far flytter nemlig den 21 juni da der lige er nogen ting der skal på plads inden kan kan flytte..

Mvh Rikke..

Nu ved jeg at valget er taget, men at I ikke kan enes i hverdagen lyder i mine ører som småting. Så hvis I ikke allerede har forsøgt, så ville jeg i dit sted først prøve noget parterapi. Altså såfremt I stadig elsker hinanden. 

Uanset hvad fremtiden bringer, så ønsker jeg dig held og lykke

Anmeld

27. maj 2014

Rikkemor89

lucas<3 skriver:

i virker da til og ha det godt sammen på facebook.. ?

flytter han så langt væk fra jer?

Louise han flytter til Thorning..

Anmeld

29. maj 2014

Luiebuie

Rikkemor89 skriver:

Mvh Rikke..

Hej Rikke der en gruppe på facebook for enlige under gravidtet søg louise pernille lundsholm Jacobsen for at komme i gruppen

Anmeld

2. juni 2014

Rikkemor89

Luiebuie skriver:

Hej Rikke der en gruppe på facebook for enlige under gravidtet søg louise pernille lundsholm Jacobsen for at komme i gruppen

Jeg er ikke gravid, men har en dreng på 4år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.