ny bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

Anonym trådstarter

Kræver det virkelig en minimum løn på over 200000 kr pr år, at købe bil på afbetaling hos de forskellige forhandlre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

LJMNA

Kommer nok an på hvilken bil. 

Min første bil, en Suzuki alto blev købt på afbetaling, og der var jeg på su

Anmeld

20. maj 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Kræver det virkelig en minimum løn på over 200000 kr pr år, at købe bil på afbetaling hos de forskellige forhandlre? 

Det havde jeg ikke da jeg købte bil, men det har jeg nu

og skal ud og kigge på ny og større bil på fredag, har en picanto nu og vil gerne have en RIO

jeg er forresten også enlig mor så det er bare min søn og jeg

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

blankholm skriver:

Det havde jeg ikke da jeg købte bil, men det har jeg nu

og skal ud og kigge på ny og større bil på fredag, har en picanto nu og vil gerne have en RIO

jeg er forresten også enlig mor så det er bare min søn og jeg

hmm. det står bare hos stort set alle forhandlere.. vi leder efter en lille billig bil.. jeg er på elevløn under 25 og er gift, men planen er at det blot er mig der skal købe bilen?

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Kommer nok an på hvilken bil. 

Min første bil, en Suzuki alto blev købt på afbetaling, og der var jeg på su

hmm. det står bare hos stort set alle forhandlere.. vi leder efter en lille billig bil.. jeg er på elevløn under 25 og er gift, men planen er at det blot er mig der skal købe bilen?

Anmeld

20. maj 2014

LJMNA

Anonym skriver:

Hmm det ved jeg ikk så, jeg stod ogs alene på min bil selvom jeg er gift .. Men kunne godt låne til den, lagde så ogs 30000 i udbetaling

Anmeld

20. maj 2014

An&Jo

Altså jeg er også på elevløn, under 25 og jeg skrev under på slutsedlen lige efter jeg var blevet 24.. Købte en helt ny Fiesta til 160.000kr.. Jeg står alene på papirerne, altså er det mit lån, jeg kunne sagtens få lov, kunne også have lånt mere.. Jeg lagde dog også 40.000kr i udbetaling til den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.