Hvad har i i haven? (Til børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Loa

StineW79 skriver:

Vi har samme slags legehus som lækkermåsen, længer oppe i debatten. Der er et lille bord, 4 små stole og et lege køkken i.

Så har vi gyngestativ med sansegynge og alm gynge og rutchebane.

Så har vi en baby rutchebane.

En lille krokodille vippeting.

Sandkasse i træ, med låg der ka lukkes op som bænke. Dejligt med låget, så der ik ka gå katte i!!

trampolin.

Og et børne bord/ bænkesæt.

Badebacin til om sommeren.

Bolde, scoter, og en masse andre legeting.

Vores drivhus er forresten også et kæmpe hit!! vh stine

Det var også en pæn sjat ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

EAF

Loa skriver:

Wow lyder fedt

Har du ikke er billede af det?

Jo bestemt, har lige været ude at tage billeder her til morgen, skal bare have dem overført fra kameraet. Mærkeligt jeg ikke fik en notifikation om at du havde citeret mig  Det plejer nok at virke herinde. 

Anmeld

21. maj 2014

Laulund87

Loa skriver:

Wow i har da også alt man kan ønske sig så

Der skal nok komme mere

Men vi har også en okay stor have som er rigtig hyggelig og vi tilbringer meget tid der, så der skal jo være masser af underholdning

Anmeld

21. maj 2014

Loa

SummaSummarum skriver:

Jo bestemt, har lige været ude at tage billeder her til morgen, skal bare have dem overført fra kameraet. Mærkeligt jeg ikke fik en notifikation om at du havde citeret mig  Det plejer nok at virke herinde. 

Ja det var da spøjst....

Men glæder mig til at se billeder....

Anmeld

22. maj 2014

EAF

Nu har vi endelig fået have! Yeah!
Men ved ikke rigtig hvad vi skal "putte" derud af underholdning til Isabella.
Vi har købt et gyngestativ med rutchebane som står hos farmor og farfar så det ville være næsten ikke købe her til også...

Har i noget jeres børn elsker i haven?

Billed 1: Legehus og rutchebanetårn (begge homemade)

Billed 2: Trampolin og sandkasse med låg (sk. homemade) 

Billed 3: gyngestativ samt træstubbe til balancegang fra den ene side til den anden (homemade) 

Billed 4: Jordbær/ærtehave pt. samt bålsted og hule inde bagved mellem træerne med træstubbe som stole og bord samt flis som underlag.

Billed 5: Træhuletræet (skulle gerne stå færdig i uge 28) 

Billed 6: Badebassin og udsigten. 

Billed 7: Oversigt modsat vej. 

Billed 8: Drivhus med tomater og agurker hvor vi kigger på frøer og snegle. 

Hvis jeg genkendes ud fra disse bedes I  - tak 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2014

Loa

SummaSummarum skriver:

Billed 1: Legehus og rutchebanetårn (begge homemade)

Billed 2: Trampolin og sandkasse med låg (sk. homemade) 

Billed 3: gyngestativ samt træstubbe til balancegang fra den ene side til den anden (homemade) 

Billed 4: Jordbær/ærtehave pt. samt bålsted og hule inde bagved mellem træerne med træstubbe som stole og bord samt flis som underlag.

Billed 5: Træhuletræet (skulle gerne stå færdig i uge 28) 

Billed 6: Badebassin og udsigten. 

Billed 7: Oversigt modsat vej. 

Billed 8: Drivhus med tomater og agurker hvor vi kigger på frøer og snegle. 

Hvis jeg genkendes ud fra disse bedes I  - tak 

Hold da op, lækkert

Men i har da også en grande have at have det hele i

Fedt med hjemmelavede ting - det kræver nok (desværre i mit tilfælde) en handy mand

Anmeld

22. maj 2014

Cirkus1900

Hos os har vi, lille rampe til løbehjul, trampolin, kanin, fodboldmål, gyngestativ som har en platform ved siden så de kan lege de sejler, sandkasse,  rutchebane, legehus, og så manden og den store søn ved at bygge et lille hus/overdækning op ad et træstub. Samt div scootere, cykler, traktor og et bålsted. 

Anmeld

22. maj 2014

EAF

Loa skriver:

Hold da op, lækkert

Men i har da også en grande have at have det hele i

Fedt med hjemmelavede ting - det kræver nok (desværre i mit tilfælde) en handy mand

Ja der har vi været heldige  Og det er kun den ene halvdel, den anden er der græs og en halv flagstang som er blevet til en skulptur på grund af de planter der er vokset op af den  - der spiller vi fodbold og slår telt op, tager sol og den slags - ikke fastlagt, men oftest det vi gør der 

Og igen fik jeg ikke nogen notifikation  Det er altså mystisk. 

Anmeld

22. maj 2014

FrkRaarup

SummaSummarum skriver:

Vi har selv bygget vores gyngestativ med rede-gynge og en almindelig gynge, dog regner vi med at bruge nogen af de gamle dæk vi har haft liggende fra tidligere lejere til en gynge og noget andet aktivt - op at hænge som et spindelvæv eller som noget man skal holde balancen på eller som på en militærbane  og en lille trampolin på fødder med net omkring. Derudover har vi selv bygget vores trælegehus og vores rutchebanetårn, hvor vi tænker lidt på at inddrage nogen af vores træer så vi kan lave en hængebro fra rutchebanetårnet til taget af legehuset til træerne. Og så har vi lige lavet de første skridt mod at bygge en træhule i den anden ende af haven med udsigt til marken hvor vi kan overnatte og se på dyr om natten - og så har vi et bålsted, have med jordbær og ærter samt en sandkasse  Og ellers lidt frugttræer og massevis af skønt græs og skønne velduftende blomster og udsprungne (tvivl om det er et rigtig ord ) træer  

Shiiiiit - det lyder fedt!

Må vi komme og lege? Hahahhhhahahah

Anmeld

22. maj 2014

-Sigrid-

Legehus, sandkasse, cykel og ruchebane 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.