fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
15 svar
11 synes godt om
20. maj 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hey

jeg ved virkelig ikk hvor jeg ellers skulle putte den henne

hvad giver i jeres barns far til fars dag gave i år?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

LilleMie

Jeg har lige bestilt to små fodboldmål til haven på min datters vegne  Ved far vil elske at spille fodbold med hende derude til sommer!

Anmeld

20. maj 2014

Love Angel

Mor til 4
LilleMie skriver:

Jeg har lige bestilt to små fodboldmål til haven på min datters vegne  Ved far vil elske at spille fodbold med hende derude til sommer!

hehe nårh hvor sødt tak for dit svar

Anmeld

20. maj 2014

StudPsyk

Han får nok tegninger af børnene, og måske at jeg laver god aftensmad. Jeg går ikke ind for at gøre SÅ meget ud af mors dag/fars dag og give dyre gaver, så dagen nærmest står på niveau med/højere end fødselsdag! Min holdning er, at her kan børnene vise deres kærlighed lidt ekstra via noget de selv har lavet eller gennem symbolske handlinger  

Anmeld

20. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det ved jeg ikke endnu. Vi køber ikke noget vildt og dyrt, men far skal selvfølgelig ikke glemmes, så børnene finder på noget sammen med mig

Anmeld

20. maj 2014

Love Angel

Mor til 4

Hehe ok jeg hentyd ikk til det skal være store dyre gaver men om fars dag bliver husket på en lille gave af en art

Anmeld

20. maj 2014

Victoria2013

Min kæreste var desværre syg på mors dag, men jeg fik en fin buket røde roser dagen efter

Overvejer at gøre ham kunsten efter og undlade at give noget på fars dag, men i stedet noget dagen efter. Måske bare hans livret til aftensmad eller noget, det bliver nok ikke noget vildt

Anmeld

20. maj 2014

lineog4

Det samme som jeg fik til mors dag = ingen ting men vi er på ferie der kan jeg se, så mon ikke han får en god dag af os alle sammen

Anmeld

20. maj 2014

anynom

Jeg har hjulpet vores datter med at male på et lærred til ham - går ind for, at ungerne skal give ham gaver, ikke mig (han er jo ikke min far ). 

Anmeld

20. maj 2014

StudPsyk

JulieWH skriver:

Jeg har hjulpet vores datter med at male på et lærred til ham - går ind for, at ungerne skal give ham gaver, ikke mig (han er jo ikke min far ). 

Totally agree

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.