jep det kom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

Anonym trådstarter

Så kom tante rød 2 dage over tid! Så 1 år og 2 dage har vi prøvet i.. det ikke fair. Har en søn fra 14/10_12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

Maja!

øv håber for jer at den snart er der.. 

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

øv håber for jer at den snart er der.. 

Jeg er begyndt at tvivle på om ham og jeg kan blive gravide

Anmeld

20. maj 2014

Maja!

det er måske ikke med ham du har din søn med?

Har du overvejet at kontakte din læge, ved ikke hvor længe der skal gå inden man kan få hjælp, men måske det ville hjælpe jer at finde ud af om alt er som det skal være..?

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja! skriver:

det er måske ikke med ham du har din søn med?

Har du overvejet at kontakte din læge, ved ikke hvor længe der skal gå inden man kan få hjælp, men måske det ville hjælpe jer at finde ud af om alt er som det skal være..?

Nej min søn er med en rigtigt biiib eks!

Men min forlovet fik tjekket sit sæd tal her for 1 2 år siden og det lagde super højt. Jeg er blevet tjekket for 5 mdr siden 4 gange og alt så ud som det skulle. Så jeg er helt forvirret over vi bare ikke kan

Anmeld

20. maj 2014

Frk.S

Håber snart den er der for jer. 

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej min søn er med en rigtigt biiib eks!

Men min forlovet fik tjekket sit sæd tal her for 1 2 år siden og det lagde super højt. Jeg er blevet tjekket for 5 mdr siden 4 gange og alt så ud som det skulle. Så jeg er helt forvirret over vi bare ikke kan

1. 2 år siden

Anmeld

20. maj 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Så kom tante rød 2 dage over tid! Så 1 år og 2 dage har vi prøvet i.. det ikke fair. Har en søn fra 14/10_12

Øv altså  Har det på præcis samme måde  Håber I snart er heldige 

Anmeld

20. maj 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Føler med dig, vi har prøvet i 1 år og 7 måneder...og jeg har skam håbet endnu Vær glad for du har et barn  For os

Anmeld

20. maj 2014

CharlotteA

For nogle par tager det bare tid og få børn sammen. Ved os tog det to år Vi fik hjælp efter et år. Da vi skulle til det tredje forsøg, valgte jeg at tage 3 zoneterapi behandlinger mod barnløshed - det resulteret I jeg gravid idag. Så anbefaler klart zoneterapi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.