Uha det bringer minder frem fra da min dreng var i samme størrelse. Han blev så vred, når han skulle spise.
Har du meget mælk? Altså løber/sprøjter det ud i hovedet af ham? Det blev min søn hysterisk over. (Jeg havde faktisk også problemer med at mætte ham. Ikke fordi jeg ikke havde mælk nok. Men havde faktisk alt for meget. Han kunne ikke spise nok til at komme ind til det fede mælk. Og derfor måtte jeg i en periode blokamme (hvor man ammer fra samme bryst over to amninger).
Har han svært ved at få fat? Små eller flade brystvorter? Det havde jeg og måtte bruge ammebrikker, så han kunne få fat.
Har du spist noget stærk mad? Chili, hvidløg, ? Det flejnede min søn også totalt over, for så smagte mælken åbenbart dårligt. Frugt og grønt giver en god mælkesmag. Og husk at drikke rigeligt vand og saft. Prøv evt. at google det.
Det kan også være tænder på vej eller trøske. Prøv at kigge om han er hvid på tungen (ikke mælk). Hvis det er trøske kan man ikke skrabe det af med en finger. Det gør rigtig ondt at amme for ham så.
Jeg endte med at droppe amningen, da han var 6 måneder, for jeg kunne ikke holde ud, at det skulle være så hårdt 
Håber for dig, at det bare er en simpel løsning, der skal til 
Anmeld