Sende samme ansøgning rundt..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2014

*Pingvinen*

Jeg vil søge uopfordret i en afdelingen i min egen Kommune og de 3 som støder op til min egen Kommune.
Men kan jeg sende samme ansøgning?
Det er samme job og afdeling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

stjernehimmel

*Pingvinen* skriver:

Jeg vil søge uopfordret i en afdelingen i min egen Kommune og de 3 som støder op til min egen Kommune.
Men kan jeg sende samme ansøgning?
Det er samme job og afdeling.

Jeg ville ikke gøre det... Da jeg i sin tid arbejde i det offentlige og skulle søge nyt job, fik jeg det råd at ALDrIG sende den samme 2 steder hen da de snakker sammen, og de "ser ned" på samme ansøgninger...... 

Anmeld

20. maj 2014

*Pingvinen*

stjernehimmel skriver:

Jeg ville ikke gøre det... Da jeg i sin tid arbejde i det offentlige og skulle søge nyt job, fik jeg det råd at ALDrIG sende den samme 2 steder hen da de snakker sammen, og de "ser ned" på samme ansøgninger...... 

Tusinde tak for svar.
Skal jeg lave dem fuldstændig forskellige eller mon det er nok med forskellige layout, opsætning og forskellige ord?

Anmeld

20. maj 2014

stjernehimmel

*Pingvinen* skriver:

Tusinde tak for svar.
Skal jeg lave dem fuldstændig forskellige eller mon det er nok med forskellige layout, opsætning og forskellige ord?

Jeg ville lave lidt om på udseende osv bare så man kan se at der er forskel :-)

Synes det svært at lave dem helt forskellige....

Og det var ihvertfald så lidt held og lykke :-) 

Anmeld

20. maj 2014

lille-fisen

Jeg ville omformulere lidt - og lave lidt om i opsætningen -men kan godt følge dig i at det på en måde er lidt fjollet også hvis det er den samme type job.

Men ja som en anden skriver giver det ikke det bedste indtryk hvis nogen opdager at det er identiske ansøgninger - det virker useriøst på en eller anden måde

Anmeld

20. maj 2014

*Pingvinen*

Tusinde tak for svar.
Så klør jeg på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.