Anonym skriver:
Ja det hele er lidt mærkeligt, nåh for at gøre en lang historie kort. Min kæreste og jeg har prøvet på pb i laaaang tid, uden held, kun 4 bio kemiske graviditeter
I de sidste 3-4 måneder har jeg haft det mærkeligt, jeg har taget 16 kg på på ca 4 måneder, det er virkelig virkelig meget for lille mig, og min kost har altid været det samme. Min mave er rigtig stor (kugle rund og hård)..alle de kilo jeg har taget på sidder KUN på maven
? Jeg har aldrig kunne fordrage jordbæris, men nu elsker jeg det?? Alle omkring mig spørger mig konstant om jeg er gravid, og jeg siger selvfølgelig nej for har taget tons af tester (negativ) ..men alligevel bliver jeg usikker på en mærkelig måde. Jeg har i lang tid haft nogle "puff" ligene bobler halløj i maven. De er så kræftige at jeg kan mærke dem uden på maven
Jeg ved ikke om det er mig der er blevet skør??? Mit spørgsmål er så, om jeg kan være gravid udenfor livmoderen? Kan jeg kunne måle det på en g-test hvis jeg var gravid udenfor livmoderen??
Er det overhovedet leve dygtig ? .. Håber nogle vil svare.
Du er ikke gravid udenfor livmoderen på baggrund af de symptomer, du beskriver - en graviditet udenfor livmoderen opdages få uger inde i graviditeten, typisk inden uge 8-9, og indebærer som regel store smerter, nogle gange blødning/brunligt udflåd. Graviditetsteste bliver positive som i en normal graviditet.
Tag kontakt til din læge, det er ikke sundt eller normalt med så stor en vægtøgning over så kort tid, - og slet ikke, hvis man spiser meget jordbæris

, hvis du er gravid, skal du jo tilbydes og indlemmes i det sædvanlige program - hvis du er indbildt gravid, kan en lægekontakt måske hjælpe dig videre.
Pøj-Pøj med det
Anmeld