Jeg er så ensom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. maj 2014

Anonym trådstarter

Mit barn er fire måneder gammelt og faren og jeg splittede op et par uger efter barnet blev født. Jeg bor selv med baby og ligger i krig med faren der skriver og chikanere mig daglig. Mine venner har ikke børn og forstår mig nok ikke rigtig og føler vi taler meget forbi hinanden. Mine forældre hjælper alt hvad de lan overskue og det er rart, men synes egentlig at enlig mor er ok - det er hårdt, men mit barn er nem og glad så det kører. Men jeg er så ensom. Jeg savner nogen at snakke med om aftenen, nogen der bryder sig om mig. Jeg har forsøgt mig i mødregrupper, men det var bare slet ikke mig. Jeg er dybt ulykkelig og græder hver eneste aften og ved ikke hvad jeg skal stille op.

Havde bare brug for at komme ud med lidt luft... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mit barn er fire måneder gammelt og faren og jeg splittede op et par uger efter barnet blev født. Jeg bor selv med baby og ligger i krig med faren der skriver og chikanere mig daglig. Mine venner har ikke børn og forstår mig nok ikke rigtig og føler vi taler meget forbi hinanden. Mine forældre hjælper alt hvad de lan overskue og det er rart, men synes egentlig at enlig mor er ok - det er hårdt, men mit barn er nem og glad så det kører. Men jeg er så ensom. Jeg savner nogen at snakke med om aftenen, nogen der bryder sig om mig. Jeg har forsøgt mig i mødregrupper, men det var bare slet ikke mig. Jeg er dybt ulykkelig og græder hver eneste aften og ved ikke hvad jeg skal stille op.

Havde bare brug for at komme ud med lidt luft... 

Jeg tænker at du kan kontakte mødtehjælpen. En af de ting de gør er netop at formidle kontakt til andre enlige mødre. Du kan også bruge mødrehjælpen til at tale om dine problemer med ex-kæresten. Her kan de helt sikkert også være behjælpelige og om ikke andet er det rart at få lov at tale om sine frustrationer.  

Anmeld

19. maj 2014

Sujan

Stort knus til dig..
Det er meget hårdt det du gennemgår.
Jeg er alene med et barn på 2 og en i mavsen. Faren har netop besluttet han ikke mere ønsker at være en familie. Det er hårdt når man sidder selv med det hele. Man vil mangle noget længe tror jeg og man føler sorgen for sine børn over ikke at kunne give dem den familie de fortjener...

Så stort kram herfra. Håber du finder den der kan give dig det bedste i livet:-)

Kender i hvert fald følelsen og ved ikke hvordan man kommer videre. Håber dog at tiden kan gøre det.

Anmeld

19. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.