Blåt mærke på baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2014

Sander&Vitus-Mor

Hej piger.
Jeg har godt nok ikke været så aktiv efter Sander er kommet til verden. Men jeg bliver simpelthen lige nødt til at høre om noget, her til aften opdagede jeg at Sander havde et blåt/rødt mærke under sin fod, hvor der er en lille mystisk prik i, det ligner at han måske har stået oven på et bælte, og fået trykket "splinten" mod foden, eller måske et langt trekantet smykke jeg havde på til barnedåben i går, har han fået trådt på.

Men skal der ikke meget til før de små pus får blåmærker?
Føler mig som en elendig mor lige nu.. Han er ikke generet af det og har ikke ondt, men det er frygteligt ikke at vide hvorfor og hvad det er kommet af. Sander er jo ikke særlig gammel, han er fra D.5 marts.

Har lyst til at hyle lige nu.. Øv for min baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Christine

VråJepsen skriver:

Hej piger.
Jeg har godt nok ikke været så aktiv efter Sander er kommet til verden. Men jeg bliver simpelthen lige nødt til at høre om noget, her til aften opdagede jeg at Sander havde et blåt/rødt mærke under sin fod, hvor der er en lille mystisk prik i, det ligner at han måske har stået oven på et bælte, og fået trykket "splinten" mod foden, eller måske et langt trekantet smykke jeg havde på til barnedåben i går, har han fået trådt på.

Men skal der ikke meget til før de små pus får blåmærker?
Føler mig som en elendig mor lige nu.. Han er ikke generet af det og har ikke ondt, men det er frygteligt ikke at vide hvorfor og hvad det er kommet af. Sander er jo ikke særlig gammel, han er fra D.5 marts.

Har lyst til at hyle lige nu.. Øv for min baby

Kan det være et insektbid måske?

Det lyder dog ikke farligt! Og du er ikke en dårlig mor! Og er bange for at du kommer til at opleve værre fremover. Når de falder og får næseblod, det er også bare frygteligt  Jeg forstår godt at det gør ondt i moderhjertet, men det er jo hvad der sker og man kan desværre ikke skærme dem for alt.

Anmeld

19. maj 2014

Sander&Vitus-Mor

Christine skriver:

Kan det være et insektbid måske?

Det lyder dog ikke farligt! Og du er ikke en dårlig mor! Og er bange for at du kommer til at opleve værre fremover. Når de falder og får næseblod, det er også bare frygteligt  Jeg forstår godt at det gør ondt i moderhjertet, men det er jo hvad der sker og man kan desværre ikke skærme dem for alt.

Har har bare ikke været i nærheden af nogen insekter, han har haft myggenet på da han sov til middag i barnevognen.

Nej.. Men det er mere hvis det er en af os herhjemme der har været skyld i det :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.