Hvilket aktivitetstæppe har/havde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.252 visninger
33 svar
8 synes godt om
19. maj 2014

stm2812

Vi havde selv det på billedet fra lamaze sidst, men var absolut ikke tilfreds med det. Syntes ideen var rigtig god med det, men det faldt sammen for et godt ord.

har kigget lidt på mumi aktivitetstæppet... Nogen der har erfaring med det? Eller har et andet de kan anbefale? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

lineog4

Jeg har bedst kunne lide at aktivitetsstativ og tæppe ikke var sammen. Så jeg havde er træstativ (havde det samme til alle 3 børn) og havde så et tæppe på gulvet (så kunne det også vaskes hvis der var uheld, eller som på billedet kunne tæppet være større så enten jeg eller søskende også kunne sidde/ligge med.
Jeg hængte nogen gange lamaze ting på, men de var nu også glade for de "kedelige" træting.

Anmeld

19. maj 2014

stm2812

lineog4 skriver:

Jeg har bedst kunne lide at aktivitetsstativ og tæppe ikke var sammen. Så jeg havde er træstativ (havde det samme til alle 3 børn) og havde så et tæppe på gulvet (så kunne det også vaskes hvis der var uheld, eller som på billedet kunne tæppet være større så enten jeg eller søskende også kunne sidde/ligge med.
Jeg hængte nogen gange lamaze ting på, men de var nu også glade for de "kedelige" træting.

Det er også super fint at man på den måde kan ændre hvad der så skal hænge derpå og det ikke er det samme hele tiden.  

Anmeld

19. maj 2014

lineog4

stm2812 skriver:

Det er også super fint at man på den måde kan ændre hvad der så skal hænge derpå og det ikke er det samme hele tiden.  

Ringene i siden har været det helt store hit også de de kunne sidde. Børnene i mødregrupperne har også elsket det trods det lidt kedelige udseende....
købte et nyt til den sidste da det var gået i stykker efter mine to børn og været lånt ud til 2 børn, men efter kort tid fixede vi det for det nye havde bare ingen interesse og det her var igen en succes...

Anmeld

19. maj 2014

Anna2706

Vi har det her, og er rigtig glad for det Det kan bruges i langtid, også når barnet vokser

Anmeld

19. maj 2014

Victoria2013

Vi havde et  Sassy Babygym til vores pige da hun var lille - og var meget glade for det og det var hun også. Hun brugte det fra hun var 5 uger gammel og til hun var i hvert fald 6-7 mdr, så vi har brugt det meget

Anmeld

19. maj 2014

stm2812

lineog4 skriver:

Ringene i siden har været det helt store hit også de de kunne sidde. Børnene i mødregrupperne har også elsket det trods det lidt kedelige udseende....
købte et nyt til den sidste da det var gået i stykker efter mine to børn og været lånt ud til 2 børn, men efter kort tid fixede vi det for det nye havde bare ingen interesse og det her var igen en succes...

Det er skønt når noget bare kan bruges igen og igen og med den samme glæde. Det er også fedt at have noget alle børnene har brugt da de var små

men det viser også at det ikke altid kræver det vilde design (eller mærke for den sags skyld) for at børnene syntes det er fantastisk. Det er vildt så lidt der skal til nogle gange

Anmeld

19. maj 2014

stm2812

Victoria2013 skriver:

Vi havde et  Sassy Babygym til vores pige da hun var lille - og var meget glade for det og det var hun også. Hun brugte det fra hun var 5 uger gammel og til hun var i hvert fald 6-7 mdr, så vi har brugt det meget

Og de der ringe er ikke endt med at blive fuldstændig slatne og hænger??  

Sødt tæppe

Anmeld

19. maj 2014

stm2812

Anna2706 skriver:

Vi har det her, og er rigtig glad for det Det kan bruges i langtid, også når barnet vokser

Det er også rigtig fint. Rigtig sødt med alle dyrene og farverne på. Så kan Ronja også rigtig fortælle junior hvad alle dyrene hedder

Det tæppe vi havde kunne man også slå siderne op på, og det brugte vi faktisk rigtig meget da Ronja var baby. 

Anmeld

19. maj 2014

Victoria2013

stm2812 skriver:

Og de der ringe er ikke endt med at blive fuldstændig slatne og hænger??  

Sødt tæppe

Nej de forblev helt "stive" i det. Kan så se på billedet at jeg satte det anderledes op end på billedet... jeg lod de to stænger krydse hinanden på midten, kan være det er derfor det har holdt så godt?

Har i øvrigt også været glad for at det er let at tørre af - det var rart når der var savl/gylp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.