Vis mig dine tatto med dit barns navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2014

Ka+Ma=Be

VråJepsen skriver:

Virkelig flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2014

stm2812

Snoopy77 skriver:

Er der en særlig grund til at det er en elefant? :-)

Det var faktisk helt tilfældigt. Min svigerinde havde lagt et par billeder af dumbo op på fb hun selv havde tegnet, og på det tidspunkt ledte jeg efter inspiration til min tattoo, og da jeg så det, så vidste jeg bare det skulle være den.

Anmeld

20. maj 2014

dollygirl

Ka i anbefale en tattovør i århus?

Jeg har tid hos Mette i tatto fashion men kender intet til dem?

Anmeld

20. maj 2014

Snoopy77

stm2812 skriver:

Det var faktisk helt tilfældigt. Min svigerinde havde lagt et par billeder af dumbo op på fb hun selv havde tegnet, og på det tidspunkt ledte jeg efter inspiration til min tattoo, og da jeg så det, så vidste jeg bare det skulle være den.

Den er rigtig fin! Jeg syntes min datter lignede en lille sæl da hun var helt lille (hun er 11 mdr.) så leger lidt med tanken om en tatovering med noget med en lille sæl og hendes navn :-)

Anmeld

20. maj 2014

stm2812

Snoopy77 skriver:

Den er rigtig fin! Jeg syntes min datter lignede en lille sæl da hun var helt lille (hun er 11 mdr.) så leger lidt med tanken om en tatovering med noget med en lille sæl og hendes navn :-)

Det kunne da helt klart være fedt at have det så. Også fordi det er så specielt og det er noget du har med hende

Anmeld

20. maj 2014

Snoopy77

stm2812 skriver:

Det kunne da helt klart være fedt at have det så. Også fordi det er så specielt og det er noget du har med hende

Ja det synes jeg også. Men ville bare sige at din er super sød! :-)

Anmeld

20. maj 2014

stm2812

Snoopy77 skriver:

Ja det synes jeg også. Men ville bare sige at din er super sød! :-)

Tusind tak skal du have Du må også lige flashe din når du får den lavet Spændt på om du beslutter dig for noget med en sæl

Anmeld

20. maj 2014

AnneBJ

Jeg har min søns håndtryk på ryggen og hans navn skrevet med tatovørens "frihåndsskrift" nedenunder. 

Anmeld

22. maj 2014

dollygirl

AnneBJ skriver:

Jeg har min søns håndtryk på ryggen og hans navn skrevet med tatovørens "frihåndsskrift" nedenunder. 

Da du blev tatoveret

Hvad havde du på at tøj? For jeg ved ik om man ligger ned og skal ha toppen af og ligge med bar bryster når det er i skulder bladet

Anmeld

22. maj 2014

AnneBJ

dollygirl skriver:

Da du blev tatoveret

Hvad havde du på at tøj? For jeg ved ik om man ligger ned og skal ha toppen af og ligge med bar bryster når det er i skulder bladet

Jeg lå på maven på en briks. Jeg havde taget min bluse af, men havde BH på. Tatovøren kunne sagtens komme til for den, men ellers kan man jo bare lukke BH'en op, når man har lagt sig på briksen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.