Online billedfremkaldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
8 synes godt om
19. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja, vil gerne høre hvilken I kan anbefale i denne jungle og om der er nogen I har dårlige erfaringer med?

Billedet skal bruges til evigt minde hos min mor af sønnen da han lige havde lært at sidde op selv så kvaliteten er vigtig

derudover skal jeg have lavet et samlet billede til min bedstefar der skal sendes sammen med et brev da jeg ikke kan håndtere at snakke med ham i telefonen mere... Han har begyndende demens og sidste gang kunne han til slut i samtalen ikke huske hvem jeg var Så også her er det utrolig vigtigt at det bliver klare billeder af god kvalitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Trekløver(:

Wampires skriver:

Ja, vil gerne høre hvilken I kan anbefale i denne jungle og om der er nogen I har dårlige erfaringer med?

Billedet skal bruges til evigt minde hos min mor af sønnen da han lige havde lært at sidde op selv så kvaliteten er vigtig

derudover skal jeg have lavet et samlet billede til min bedstefar der skal sendes sammen med et brev da jeg ikke kan håndtere at snakke med ham i telefonen mere... Han har begyndende demens og sidste gang kunne han til slut i samtalen ikke huske hvem jeg var Så også her er det utrolig vigtigt at det bliver klare billeder af god kvalitet

Bruger pixum

Anmeld

19. maj 2014

Christine

M_V skriver:

Bruger pixum

Jeg bruger også Pixum. Det tager lige et par dage, men synes kvaliteten er rigtigt god. Tror også man kan vælge papirkvalitet, men kan ikke lige huske det. Det betyder selvfølgelig også noget at kameraet var godt, men farver mv. er altid flotte og klare synes jeg. Og klare billeder også klare og skarpe på printet.

Anmeld

19. maj 2014

Trekløver(:

Christine skriver:

Jeg bruger også Pixum. Det tager lige et par dage, men synes kvaliteten er rigtigt god. Tror også man kan vælge papirkvalitet, men kan ikke lige huske det. Det betyder selvfølgelig også noget at kameraet var godt, men farver mv. er altid flotte og klare synes jeg. Og klare billeder også klare og skarpe på printet.

Vi har også altid været tilfredse

Anmeld

19. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tak for Jeres feedback

Altså mit kamera er ikke noget særligt men har brug for at billedet alligevel er flot og klart

Håber måske der er flere der vil byde lidt ind så jeg får flere alternativer

overvejer måske at bestille flere steder fra og så vælge det bedste udfra resultaterne

Anmeld

19. maj 2014

Alexander&Lærke

Jeg har ofte fremkalde billeder fra FOTO.com syntes de har en fin kvalitet. 

Anmeld

19. maj 2014

mmsoelberg

Wampires skriver:

jeg bruger photobox.dk dem er jeg rigtig glade for det er bare billeder fra min iphone. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.