Ustabil cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2014

blomst14

Jeg har skrevet herinde lidt tidligere, da jeg ikke kunne tyde hvorfor jeg pludselig havde positive æl test på cd 22 (normal cyklus 28-29 dage) jeg er i dag på cd 28

Der var mange af jer søde piger der skrev at de VAR positive og min cyklus derfor må have skubbet sig med en uge og derfor nu er 35 dage i stedet for de 28-29 dage

Nu kommer mit (dumme) spørgsmål så... Hvornår kan jeg så forventet (ikke) at få min mens? Skal jeg bare regne 14 dage frem fra de jeg stod min positiv æl tests?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

friis

Jeg stod for 25 dage siden ned en positiv ægløsningstest , endda den digitale ... Jeg har stadig ikk fået mens eller positiv g test   

Anmeld

19. maj 2014

blomst14

Ej ? Det var da virkelig underligt ... Har du nogle symptomer på graviditet? 

Syntrs godt ost nok ikke kroppen er til at finde ud af!

Anmeld

19. maj 2014

friis

blomst14 skriver:

Ej ? Det var da virkelig underligt ... Har du nogle symptomer på graviditet? 

Syntrs godt ost nok ikke kroppen er til at finde ud af!

Synes også det er mega mærkeligt .. Har de sidste små 14 dage haft trykkend i underlivet som om mens faktisk er der eller i det mindste på vej , det kommer bare ikke .. I eftermiddag lå jeg på sofaen og havde små kvalme , og tænkte faktisk om der var noget .. Så kørte ned og købte nogle teste til i morgen tidlig , havde faktisk opgivet denne cyklus , men vi må vi jo se .. 

Men ja det virker mærkeligt når nu jeg præcis ved hvornår ægløsning var 

Anmeld

19. maj 2014

blomst14

friis skriver:

Synes også det er mega mærkeligt .. Har de sidste små 14 dage haft trykkend i underlivet som om mens faktisk er der eller i det mindste på vej , det kommer bare ikke .. I eftermiddag lå jeg på sofaen og havde små kvalme , og tænkte faktisk om der var noget .. Så kørte ned og købte nogle teste til i morgen tidlig , havde faktisk opgivet denne cyklus , men vi må vi jo se .. 

Men ja det virker mærkeligt når nu jeg præcis ved hvornår ægløsning var 

Ej det forstår jeg ikke noget af? 

Men altså der er jo nogen der først tester mega sent positiv jo, så krydser da fingre for du er en af dem og der nok snart skal komme 2 streger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.