har det skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. maj 2014

anit1298

Har de sidste par dage haft det møgskidt. Vi har de sidste 5-6 uger haft mistanke om at jeg er gravid. Vi tog til lægen som så bare tog en graviditetstest. den var som dem jeg selv har taget negativ. Jeg får stadig min mens. Men den er slet ikke som den plejer. den kommer en omkring en uge for sent. og så har den holdt pauser pludselig gik der næsten et døgn hvor der ikke skete noget. men den kom tilbage igen. jeg har kvalme, og må ikke rejse mig for hurtigt, for så er jeg ved at besvime. jeg kan ikke spise fed mad mere, og mit normale colaforbrug (er colaholiker) er gået ned med 75%. Jeg kan ikke finde en temperatur der er tilpas til mig og kan ikke sove ordentlig om natten. jeg kan ikke finde ud af det mere. hvis jeg er gravid er jeg cirka 6+0. jeg ved ikke hvad jeg skal tro, hvad tror i? og hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

esioul

anit1298 skriver:

Har de sidste par dage haft det møgskidt. Vi har de sidste 5-6 uger haft mistanke om at jeg er gravid. Vi tog til lægen som så bare tog en graviditetstest. den var som dem jeg selv har taget negativ. Jeg får stadig min mens. Men den er slet ikke som den plejer. den kommer en omkring en uge for sent. og så har den holdt pauser pludselig gik der næsten et døgn hvor der ikke skete noget. men den kom tilbage igen. jeg har kvalme, og må ikke rejse mig for hurtigt, for så er jeg ved at besvime. jeg kan ikke spise fed mad mere, og mit normale colaforbrug (er colaholiker) er gået ned med 75%. Jeg kan ikke finde en temperatur der er tilpas til mig og kan ikke sove ordentlig om natten. jeg kan ikke finde ud af det mere. hvis jeg er gravid er jeg cirka 6+0. jeg ved ikke hvad jeg skal tro, hvad tror i? og hvad ville i gøre?

chancen for du er gravid er nok lille når du får mens og har negative tests.

Jeg tænker mere at du kan have fået en virus i kroppen eller sådan noget, som gør at du er utilpas.

Anmeld

19. maj 2014

anit1298

esioul skriver:

chancen for du er gravid er nok lille når du får mens og har negative tests.

Jeg tænker mere at du kan have fået en virus i kroppen eller sådan noget, som gør at du er utilpas.

måske. jeg er bare nervøs. tabte et barn i starten af året.

Anmeld

19. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg tænker, at der sagtens er andre ting end graviditet der kan spille ind:

Stress
Depression
Overgangsalder (ved ikke hvor gammel du er?)
Hormonfortyrrelser

Jeg tror nemlig heller ikke at det er sandsyndeligt at du er gravid, når du stadig får mens og negative tests.

Så måske skal du prøve at kigge i en lidt anden retning.

Kh Mom

Anmeld

19. maj 2014

SandraXOXO

Du er jo desværre nok ikke gravid, for så ville det kunne ses på testene plus du jo får din menstruation, Det er meget normalt den ændre sig jo ældre man bliver, stress spiller ind, vægten spiller ind, og Ja sygdom spiller også ind. Måske du har en virus, eller stress. Få lægen til at undersøge dig. Og det er da positivt med en nedgang i colaen, sodavand har aldrig gavnet noget! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.