Hvor er det bare vildt, min (lille bitte, føler jeg) baby bliver snart 1 år.. Kan slet ikke forstå det
Har jo lige født hende!
Jeg har ikke skrevet updates om hende herinde siden hun var 19 uger(knap 5 mdr).. Så det er jo noget tid siden. 
Hun vejer lidt over 9 kg, jeg ved ikke lige hvor lang hun er. Sp kommer på fredag. Men vil skyde på 72-73 cm lang. 
Hun siger "mam mam" og "ja" og troooor hun prøver at sige "hej hej". Det er lidt svært at vurdere
Hun kan klappe, vinke, tage armene i vejret når jeg siger "så stoooor!", hun kan kravle, rejse sig op ad møbler og andet og er senest begyndt at prøve på at gå langs bord/sofa. Det kniber lidt endnu men så lader man sig bare falde på numsen og prøver derefter igen. Hun vil gerne dele sin mad hehe og til tider også sin sut
Hun prøver også at lære at ae vores hund og så uddeler hun gerne mysser til os andre. 
Der er hele tiden gang i hende og samtidig er hun også en rolig pige. Utroligt nok. Hun smiler rigtigt meget og er generelt bare en meget glad lille pige. Hun er nem nok at have med rundt
Hun har både appetit for mad men også på livet
Alt skal udforskes, og det er bare sååå svært når man ikke kan gå endnu.. men med den fart hun har, så kan det da ikke vare længe. Bare generelt er hun utroligt hurtigt til at lære .
Jeg er bare en utroligt stolt mor og kan til tider stadig ikke forstå hvordan jeg har formået (sammen med hendes far

at lave sådan et fantastisk lille pigebarn
Anyway, så skal I da ikke snydes for billede spam af guldklumpen 
De to sidste er taget igår og ellers er de andre indenfor de sidste 4 mdr.
og det ene er så med hendes far 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld