Frustrationer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. maj 2014

grinny

Åh jeg bliver sindsyg 

Siden min første mens efter fødslen har min cyklus været stabil hver gang! Men denne gang driller den altså  Efter beregningerne på nettet skulle den være kommet i fredags, men det kunne jo lige så godt være igår.

Problemet er at mens ikke er kommet, men der er heller ikke to streger på testen. Jeg har overhovedet ikke følelsen af at mens er på vej, men jeg har de vildeste brystspændinger hvor jeg ikke kan holde til at have bh'en på.

Jeg tror ikke på at jeg kan tænke mig frem til at mens skulle udeblive, for så er jeg rimelig sikker på at den ville have gjort det en masse gange  

Nå, skulle bare lige ud med mine frustrationer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

tweety2060

Selvfølgelig driller det allermest nu her hvor du gerne vil have styr på det.... Forsøg at glemme Det- ved godt det er lettere sagt end gjort....
Håber den snart indordner sig så I kan komme videre med pb

Anmeld

18. maj 2014

FF

18. maj 2014

grinny

tweety2060 skriver:

Selvfølgelig driller det allermest nu her hvor du gerne vil have styr på det.... Forsøg at glemme Det- ved godt det er lettere sagt end gjort....
Håber den snart indordner sig så I kan komme videre med pb

Forstår bare ikke hvorfor nu? Det er 5. cyklus efter fødslen så det burde jo ikke drille nu men lige efter vel?

Og det er faktisk første måned efter fødslen at vi bare har hygget når vi ville, ikke noget med ÆL test eller andet 

Dumme dumme krop

Anmeld

18. maj 2014

grinny

FF skriver:

Tusind tak

Håber jo selv på at jeg ikke kan teste så hurtigt denne gang 

Anmeld

19. maj 2014

FF

grinny skriver:

Forstår bare ikke hvorfor nu? Det er 5. cyklus efter fødslen så det burde jo ikke drille nu men lige efter vel?

Og det er faktisk første måned efter fødslen at vi bare har hygget når vi ville, ikke noget med ÆL test eller andet 

Dumme dumme krop

Er det ikke når man stresser over det fx bare vil ungå en gravidtet eller det modsatte bare brændende ønsker at se de 2 streger på testen så driller cyrklusen lidt

Anmeld

19. maj 2014

grinny

FF skriver:

Er det ikke når man stresser over det fx bare vil ungå en gravidtet eller det modsatte bare brændende ønsker at se de 2 streger på testen så driller cyrklusen lidt

Jo det er der nogen der siger men tror ikke helt på det :p første gang tog det tre år og ikke en gang er min mens udeblevet trods kæmpe ønske om graviditet. Denne gang er det som sagt 5. Cyklus og ønsket er lige stort hver måned så kan ikke helt se hvorfor det så skulle udeblive nu  

Anmeld

19. maj 2014

Krussedulle

grinny skriver:

Dumme dumme krop

Præcis sådan blev jeg gravid, efter at have mistet i 14 uge !!

Vi havde endelig en måned hvor vi ikke orkede at holde styr på æl osvm og bang! Så var den der!!

Jeg for dig!!

Anmeld

19. maj 2014

grinny

Krussedulle skriver:

Præcis sådan blev jeg gravid, efter at have mistet i 14 uge !!

Vi havde endelig en måned hvor vi ikke orkede at holde styr på æl osvm og bang! Så var den der!!

Jeg for dig!!

Tak Ville bare ønske at jeg snart kunne få et eller andet resultat

Anmeld

19. maj 2014

grinny

Stadig ingen mens eller positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.