Baby ting til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

Anonym trådstarter

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Hvad med legetæppe håndklæde en smule legetøj .
Skråstol.
Flere stofbleer
Mere tøj end 1000 kr tror jeg købte for i hvertfald 3000-4000 kr kun h og m og name it .

Synes bare 1000 lød rimeligt. For det kommer jo sikkert også en masse gaver når man har født :-)

men det er jo rigtig svært og bedømme når det første gang men derfor det er så fantastisk med sådan en side 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hov ja det så jeg nu
Og forresten med hensyn til tøj, så ville jeg vente med at købe for meget for man får så meget i gave. Til min den første købte jeg stort set ikke andet end bodyer til de første 3-4 mnd både fordi det jeg fik gaver, men også fordi det var så varmt så vi dårligt brugte andet.

Ja lige præcis :-) sådan tænker jeg også. Men ville heller skrive for højt beløb end for lavt

også er det bare en ca liste.

og der meget man ik selv lige tænker over

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Ikke nødvendigt med flere sæt sengetøj.

Men jeg tænker: billig babyalarm, billig sengerand (de ting er normalt dyrere) og hvorfor så mange flasker? Skal du ikke amme? For så ville jeg vente med at købe mere end 2 flasker.

Og hvad med bleer? Og vådservietter, vaskeklude, salver/cremer/olier?

Synes bare sengerand prisen var det billigste jeg kunne finde :-) ? 

Og og baby alarmen var os bare en ca pris, da jeg ik ved hvilken jeg ville ha

Anmeld

18. maj 2014

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Synes bare 1000 lød rimeligt. For det kommer jo sikkert også en masse gaver når man har født :-)

men det er jo rigtig svært og bedømme når det første gang men derfor det er så fantastisk med sådan en side 

1000 kr lyder os af meget . Det kommer os an på hvor meget tøj man ønsket at købe inden selv .
Om det kun er nyt tøj eller brugt os .
Personligt købte jeg meget tøj .

10 bodyer lang
8 bodyer kort
10 bukser
10 bluser
10 strømper
Så er der jakker sutsko tykke trøjer huer osv .
Synes i hvertfald det løber op

Anmeld

18. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som en fin liste! 

Vi har brugt walkitalkier fra Harald Nyborg, til ca 200 kr som baby arlamer.

Evt mme. 

Vi har brugt bunker af alm vaskeklude, til at ligge under rumpen på baby, på pudslepuden. Fylder ik så meget i vaskemaskinen, når de ska vaskes. Vh stine

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes det lyder som en fin liste! 

Vi har brugt walkitalkier fra Harald Nyborg, til ca 200 kr som baby arlamer.

Evt mme. 

Vi har brugt bunker af alm vaskeklude, til at ligge under rumpen på baby, på pudslepuden. Fylder ik så meget i vaskemaskinen, når de ska vaskes. Vh stine

Tusinde tak for de gode råd! :-)

Anmeld

18. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu ved jeg ikke hvor og til hvilken pris. Men stofbleer er gode at have. Og rigtig mange er rigtig godt. Vi har købt ca 25 stk. De er pænt dyre. Så måske afsæt lidt flere penge, medmindre i kan finde dem meget billige.

Sutteflasker behøver du ikke at købe. Meld dig ind i club Matas baby. Der kommer der en event sutteflaske med til nyfødte. Jeg kan desuden anbefale at du intet shampoo/ lotion mv køber. Hvis du får den fra Matas er der zink prøve med. Samt lotion. De forskellige apoteker har også. Og man bruger ikke i store mængder. (undgå helst at bruge noget som helst andet end vand og babyolie i badet. Undgå lotion, bodyshower, pudder).

Når ja, og så tættekam og børste. Termometer, evt badetermometer.

Anmeld

19. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg vil også anbefale, at du skaffer dig nogle af de gratis babypakker fra Babysam og Rema1000, hvor der er en del plejeprodukter med og en sut i dem begge.

Nogle af tingene kan du få billigere, hvis du køber på nettet. F.eks. kan du få Phillips avent flasker til en noget lavere pris hos Amazon end ved at købe i en butik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.