Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det var et godt valg Tillykke med jeres nye tøj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot rød kjole, hvor har du købt den?
Ms.Sunshine skriver: Jeg og familien er inviteret til konfirmation om ca. 14 dage og jeg er så småt begyndt at finde ud af hvad vi skal have med, men jeg er så løbet ind i et lille problem; jeg har to sæt til mig og Elise til selve dagen, men jeg kan ikke finde ud af om det skal være et af dem eller et helt tredje sæt, så nu spørger jeg jer...
Jeg og familien er inviteret til konfirmation om ca. 14 dage og jeg er så småt begyndt at finde ud af hvad vi skal have med, men jeg er så løbet ind i et lille problem; jeg har to sæt til mig og Elise til selve dagen, men jeg kan ikke finde ud af om det skal være et af dem eller et helt tredje sæt, så nu spørger jeg jer...
Elise sæt 1 formoder jeg er første billede og så den kjole du har på - du ser fantastisk ud, rund og fyldig og meget sommerklar - en rigtig kvinde Kunne kun få lov at stemme een gang.
Lrm skriver: Super flot rød kjole, hvor har du købt den?
jeg købte den i Dansk Outlet... det var faktisk min kæreste der fandt den...
Ms.Sunshine skriver: Jeg ville bare lige give en update... Vi endte med at købe nyt tøj til os alle tre og her er et billede af os i tøjet...
Jeg ville bare lige give en update...
Vi endte med at købe nyt tøj til os alle tre og her er et billede af os i tøjet...
Smukt valg.
ja, kjolen er rigtig flot til dig
Ms.Sunshine skriver: jeg købte den i Dansk Outlet... det var faktisk min kæreste der fandt den...
Ok tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128