Tiden går stærkt :) (+ et spørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
4 svar
12 synes godt om
18. maj 2014

Tystys14

Wow kan slet ikke fatte Sophia allerede er to måneder i morgen.  Hvor blev tiden dog af??? Og Sylvia er tre år, hold da op.

Er så stolt af vores store pige, hun har været så fantastisk til at tage imod Sophia i familien.   Hun er bare skabt til at være storesøster hi hi. 

(Lige lidt billeder af mine piger)  Der hvor storesøster sidder i blå kjole er hun på vej til sin føste danseopvisning, hun klarede det så fantastisk trods de 200 mennesker der kiggede på. Så stolt.

P.s. Hvad ønskede i jer i dåbsgave til jeres nummer to guldklump ? (Man føler jo ikke man mangler noget, da man har alt fra den første) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

MyLove E

NV skriver:

Wow kan slet ikke fatte Sophia allerede er to måneder i morgen.  Hvor blev tiden dog af??? Og Sylvia er tre år, hold da op.

Er så stolt af vores store pige, hun har været så fantastisk til at tage imod Sophia i familien.   Hun er bare skabt til at være storesøster hi hi. 

(Lige lidt billeder af mine piger)  Der hvor storesøster sidder i blå kjole er hun på vej til sin føste danseopvisning, hun klarede det så fantastisk trods se 200 mennesker der kiggede på. Så stolt.

P.s. Hvad ønskede i jer i dåbsgave til jeres nummer to guldklump ? (Man føler jo ikke man mangler noget, da man har alt fra den første) 

Dejlige piger :-)

Ang gaver ville jeg ønske mig bobels.. De er så dyre men skønt legetøj :-)

Anmeld

20. maj 2014

Købmagerkonen

NV skriver:

(Lige lidt billeder af mine piger)  Der hvor storesøster sidder i blå kjole er hun på vej til sin føste danseopvisning, hun klarede det så fantastisk trods de 200 mennesker der kiggede på. Så stolt.

Jeg har lige været til barnedåb hvor vi gav et lille guldhjerte og en bamse... Så var der både noget barnet kunne lege med og noget til når hun blev større Måske var det en mulighed hvis I ikke mangler noget

Anmeld

22. maj 2014

Tystys14

Tak for jeres svar. Det så svært at finde på ønsker til en i den størrelse 

Anmeld

22. maj 2014

Carina:-)

Åh sådan ene glad lille skat 

Jeg ville onske mig bobles som en anden nævner- fantastisk legetoj og også noget storesoster kan have glæde af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.