Øget sult

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fået mere sultfornemmelse syntes jeg. Jeg kan selvom jeg har spist mig mæt føle sultfornemmelse ret kort tid efter.

Jeg kan tydeligt huske at jeg havde øget sult under min graviditet med min datter men det var da jeg var meget længere henne end hvad jeg forhåbentlig er nu (3+1) 

Kan det allerede være et tegn på graviditet?? Og så tidligt? Eller er det bare noget jeg bilder mig selv ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Anonym trådstarter

?? Nogen der har prøvet det samme?

Anmeld

18. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg har fået mere sultfornemmelse syntes jeg. Jeg kan selvom jeg har spist mig mæt føle sultfornemmelse ret kort tid efter.

Jeg kan tydeligt huske at jeg havde øget sult under min graviditet med min datter men det var da jeg var meget længere henne end hvad jeg forhåbentlig er nu (3+1) 

Kan det allerede være et tegn på graviditet?? Og så tidligt? Eller er det bare noget jeg bilder mig selv ind?

Det kan hvis være begge dele

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kan hvis være begge dele

Hmm....?? Bare der er en chance for at det er pga graviditet så er jeg glad 

Anmeld

18. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Hmm....?? Bare der er en chance for at det er pga graviditet så er jeg glad 

Det er jo lidt svært at svare på. Ens krop kan påvirke meget, nå der er noget man ønsker sig

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er jo lidt svært at svare på. Ens krop kan påvirke meget, nå der er noget man ønsker sig

Ja, det er rigtigt... Jeg håber og krydser fingre for steg snart står med en positiv test.

Ved min datter havde jeg ingen symptomer overhovedet. Det var kun den positive test der viste at jeg var gravid. Ellers ville jeg ikke vide det.

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Er der andre der har prøvet det samme eller ved noget?

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Er der ingen?

Anmeld

20. maj 2014

Frk.S

Jamen altså, jo jeg havde da i den grad øget sult i starten af graviditeten. Jeg kan ikke huske hvornår det startede.

Der er jo ingen der kan svare på, om din øgede sult nu er tegn på graviditet... måske. 

Anmeld

20. maj 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jamen altså, jo jeg havde da i den grad øget sult i starten af graviditeten. Jeg kan ikke huske hvornår det startede.

Der er jo ingen der kan svare på, om din øgede sult nu er tegn på graviditet... måske. 

Det er også mere om det KAN være et tegn.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.