HØJ feber efter vaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. maj 2014

M&J87

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre… Min dreng blev vaccineret i torsdags, 5 måneders vaccine. Og har siden fredag morgen haft feber, fredag toppede den med 39.7, igår toppede den med 39.9 og imorges med 40.1 og i eftermiddags med 40.3. Vi har idag været til læge, og der er ikke noget at gøre, give panodil, og kølig væske. Han klarer det egentlig flot, men panodil tager kun toppen, så han er konstant højfebril. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, han har kolde omslag på panden og ligger nøgen… Panodilen virker kun i 3-4 timer og så stiger den igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Muhmi

Jeg ved godt det ikke er fedt at stå i lige nu, men du kan ikke gøre andet end at gøre det så behageligt for ham som muligt, tøjet af og ellers bare få masser af væske i ham Jeg tror godt du kan regne med det er ovre i morgen  

God bedring.

Anmeld

18. maj 2014

M&J87

Muhmi skriver:

Jeg ved godt det ikke er fedt at stå i lige nu, men du kan ikke gøre andet end at gøre det så behageligt for ham som muligt, tøjet af og ellers bare få masser af væske i ham Jeg tror godt du kan regne med det er ovre i morgen  

God bedring.

Tak for svar… har du oplevet det efter vaccine ? Feber så længe, og så høj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.