Mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
7 svar
5 synes godt om
18. maj 2014

Mie89

Hejsa! 

Jeg fødte for 37 dage siden, og blødte derefter i ca én uge. Derfra gik i det over i brunligt udflåd - men i går dukkede der lige pludselig frisk blod op igen?? 

Kan det virkelig være min mens der allerede er kommet igen? 

Jeg bløder ikke i nærheden af så meget, som jeg gjorde under mens før min graviditet og den er heller ikke ledsaget af smerter (som den også plejede) 

Hvor lang tid gik der fra jeres fødsler og til i fik mens? Og var den anderledes end før graviditeten?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der gik 6-7mdr  Og den var helt som den plejer, med smerter und alles. 

Anmeld

18. maj 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Hejsa! 

Jeg fødte for 37 dage siden, og blødte derefter i ca én uge. Derfra gik i det over i brunligt udflåd - men i går dukkede der lige pludselig frisk blod op igen?? 

Jeg bløder ikke i nærheden af så meget, som jeg gjorde under mens før min graviditet og den er heller ikke ledsaget af smerter (som den også plejede) 

Hvor lang tid gik der fra jeres fødsler og til i fik mens? Og var den anderledes end før graviditeten?? 

Dét ved jeg ikke, det lyder meget muligt 

Jeg fødte den 6. marts, blødte en uge efterfølgende, derefter en uges pause hvorefter jeg fik min menstruation - så kun 2 uger efter fødslen fik jeg min trods jeg fuldammer 

Dog er min cyklus blevet laaang! Den er nu på 39 dage hvor den før var på 28 dage præcis 

Anmeld

18. maj 2014

Snoopy77

Mie89 skriver:

Hejsa! 

Hej

jeg blødte også pludselig frisk blod og fik at vide at det var helt normalt det var ikke menstruation men blot en del af alt det efter fødslen. Tror der gik tre-fire måneder før mens kom. Den er som den var før jeg blev gravid. 

Anmeld

18. maj 2014

Mie89

Snoopy77 skriver:

Hej

jeg blødte også pludselig frisk blod og fik at vide at det var helt normalt det var ikke menstruation men blot en del af alt det efter fødslen. Tror der gik tre-fire måneder før mens kom. Den er som den var før jeg blev gravid. 

Kan du huske hvor lang tid efter fødslen,  du begyndte at bløde igen? 

Anmeld

18. maj 2014

LJMNA

Jeg fik første mens præcis dagen hvor ungerne blev 4 uger (alle 3 gange) og derfra var den reglmæssig.

Anmeld

18. maj 2014

Mother-love

Mie89 skriver:

Hejsa! 

Jeg fødte ved pks. Og blødte først 2 dage efter jeg havde født.
Jeg blødte kraftigt i en uge ca. Hvor det så gik over i det brune i en lille uge og så kom der frisk blod igen i en uge og så brunt igen endnu en uge.
Derefter gik der 3 mdr og så valgte jeg selv at fremprovokere min mens ved at starte på ppiller. Da jeg kom til ppille pausen kom min mens som den plejede.
Mens smerter osv kom først tilbage og var sig selv som før graviditeten ca efter 4 eller 5 cykluser

Anmeld

18. maj 2014

Snoopy77

Mie89 skriver:

Kan du huske hvor lang tid efter fødslen,  du begyndte at bløde igen? 

Jeg blødte ca. 7 uger i alt efter fødslen. Det var på et tidspunkt næsten stoppet og så kom der en masse frisk blod og da jeg kontaktede min læge sagde hun, at det var normalt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.