Ægløsning! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2014

Anonym trådstarter

Har virkelig brug for hjælp.

det er en uge siden jeg havde ægløsning, og fik den der snotklat og det hele, og skulle få min mens om en uge. 

Men så fik jeg det lige mærkeligt og min kæreste sagde jeg var mere sexglad nu, som han har hørt os er et tegn med ægløsning. Så tog lige en ægløsningstest som så sådan ud ??

hvordan skal jeg tolke det ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

mpr

Anonym skriver:

Har virkelig brug for hjælp.

det er en uge siden jeg havde ægløsning, og fik den der snotklat og det hele, og skulle få min mens om en uge. 

Men så fik jeg det lige mærkeligt og min kæreste sagde jeg var mere sexglad nu, som han har hørt os er et tegn med ægløsning. Så tog lige en ægløsningstest som så sådan ud ??

hvordan skal jeg tolke det ?

Den er ikke positiv Så hvis du ved du har haft ægløsning på et tidligere tidspunkt så kan du altså heller ikke få en positiv test senere

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Ved godt den ik er positiv. Men hvorfor ser den sådan ud ? :/ det plejer den jo at se sådan ud lidt før

Anmeld

18. maj 2014

mpr

Anonym skriver:

Ved godt den ik er positiv. Men hvorfor ser den sådan ud ? :/ det plejer den jo at se sådan ud lidt før

Du kan sagtens få en test med en smule i, også efter din ægløsning, det behøver ikke at betyde noget

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Chel92 skriver:

Du kan sagtens få en test med en smule i, også efter din ægløsning, det behøver ikke at betyde noget

Super :-) bare meget rart at vide. 

Anmeld

18. maj 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg læst mig til man faktisk kan have to ægløsninger i 1 periode ? :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.