Studere og har et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej :-) 

vi er to der ved og uddanne os til sygeplejske og kunne godt tænkte os skal op i brud skader da vi begge vil arbejde fx på skadestuen vi ved selvfølgelig godt denne her side omhandler børn men håber nogen vil hjælpe os om ankel/fod brud ? Dem af jer som har haft et brud på ankelen hvordan skete det og hvor længe havde i smerter og var smerterne der med det sammen ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej :-) 

vi er to der ved og uddanne os til sygeplejske og kunne godt tænkte os skal op i brud skader da vi begge vil arbejde fx på skadestuen vi ved selvfølgelig godt denne her side omhandler børn men håber nogen vil hjælpe os om ankel/fod brud ? Dem af jer som har haft et brud på ankelen hvordan skete det og hvor længe havde i smerter og var smerterne der med det sammen ��

Nu er jeg lidt i tvivl om hvad I mener med brud, er det brækket eller forstuvning? eller knækket ledbånd???

Altså jeg har et utal af gange haft forstuvet mine ankler, min kæreste har haft at hans ledbånd i anklen knækkede næsten helt over...

Hvis det er sådanne ting I gerne vil vide lidt om smerter ved så må I gerne skrive en PB så svarer jeg gerne på alt det jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.