Kandidat og gave til manden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
8 svar
3 synes godt om
17. maj 2014

A&F

Min kære mand får sin kandidat her til sommer. Og jeg vil gerne give ham en fin gave. Han er ikke typen der bærer smykker , men har givet udtryk for at han muligvis kunne finde på at gå med ur. Har I forslag til hvad man ellers kan give i gave ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

A&F

Opper lige

Anmeld

17. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min mand ville elske smykker... Tænke tænke. Vender lige tilbage

Anmeld

17. maj 2014

A&F

Aisha skriver:

Min mand ville elske smykker... Tænke tænke. Vender lige tilbage

Tak for din respons ven 

Anmeld

17. maj 2014

Noahmor

A&F skriver:

Min kære mand får sin kandidat her til sommer. Og jeg vil gerne give ham en fin gave. Han er ikke typen der bærer smykker , men har givet udtryk for at han muligvis kunne finde på at gå med ur. Har I forslag til hvad man ellers kan give i gave ? 

Jeg ved ikke lige, hvad det skulle være, men tænker at det ihvertfald skal være noget der ikke bare bliver brugt og glemt. Hvad med et ur med en indgravering? 

Anmeld

17. maj 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
A&F skriver:

Et læder armbånd fra Ole lynggaard eller et fedt ur fra fx Tissot!

Anmeld

17. maj 2014

Matuk

Jeg tænkte også et ur med indgravering. 

Det gav jeg selv min mand i morgengave, da vi blev gift. 

Anmeld

18. maj 2014

klmf

Manchetknapper, Thorshammer med lædersnor, cognacflaske med ibdgravering - hvis han er til det:-)

Anmeld

18. maj 2014

A&F

Manchetknapper, Thorshammer med lædersnor, cognacflaske med ibdgravering - hvis han er til det:-)

Vi drikker ikke, men manchetknapper(som er indgraveret), jaa det kunne også være en ide, han er glad for dem. Den kommer lige på min liste , tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.