Pas på derude: Græspollen kommer tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. maj 2014

Baby.dk

Fra Avisen.dk

Der er græspollen og birkepollen i luften lige nu. Fortsætter det gode vejr, får vi mange dage med høje tal.

Græsallergikere går en hård tid i møde, for sammen med varmen kommer græspollen, røde øjne og løbende næser. Årets sæsonstart for græspollen er endda to uger før forventet.

Torsdag var pollentallet fire i København.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2014

Soleil

Ja puha!Jeg er allerede ramt og kan næsten ikke  gå uden for en dør, selv indendøre er det slemt  Er gravid og kan ikke tage nogen former for medicin...Det blir en slem sommer at komme igennem

Anmeld

17. maj 2014

SanJose

Jeg kunne i hvert fald mærke det i går, og det bliver så heller ikke bedre, at alle folk er gået igang med havearbejde nu. 

Anmeld

17. maj 2014

SanJose

Soleil skriver:

Ja puha!Jeg er allerede ramt og kan næsten ikke  gå uden for en dør, selv indendøre er det slemt  Er gravid og kan ikke tage nogen former for medicin...Det blir en slem sommer at komme igennem

Sløvende antihistaminer må være svaret. Dem må man godt tage, selvom man er gravid.

Af ikke-sløvende antihistaminer man også må tage er: Zyrtec, Cetirizin, Benaday, Vialerg, Alnok, Alterfast, Fexofenadin, Telfast og Nefoxef.

Anmeld

17. maj 2014

Soleil

SanJose skriver:

Sløvende antihistaminer må være svaret. Dem må man godt tage, selvom man er gravid.

Af ikke-sløvende antihistaminer man også må tage er: Zyrtec, Cetirizin, Benaday, Vialerg, Alnok, Alterfast, Fexofenadin, Telfast og Nefoxef.

Tak  Min læge sagde ellers at man IKKE må tage noget 

Anmeld

17. maj 2014

K&S

Soleil skriver:

Min læge anbefalede allergi næsespray + øjendråber, da det virker lokalt ??

Anmeld

17. maj 2014

K&S

Soleil skriver:

Min læge anbefalede allergi næsespray + øjendråber, da det virker lokalt ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.