Pergotime, hjemmerul, nedsat sædkval - er der håb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2014

MBT

Hej piger

Min kæreste og jeg har i et års tid forsøgt at blive gravide, men min kæreste har lidt nedsat sædkvalitet og jeg har omkring 60 dage i min cyklus. I min forrige cyklus prøvede vi så for første gang med Pergotime med én tablet på dag 3-7, og jeg lavede to fine ægblærer på 17 og 18 mm. Test, scanning og blodprøver viste at jeg også fik ægløsning, så det gik jo alt sammen helt efter bogen  Havde ægløsning på dag 16 og fik min menstruation efter 32 dage. Er det normalt, at der går 16 dage fra æl til mens?

Nu har Skejby "sluppet os fri", og jeg skal ikke komme til scanning eller noget - de mener at Pergotime virker så fint, at det ikke er nødvendigt med scanninger hver gang. Hvad er jeres erfaringer? Nu ser det jo ud til, at jeg "virker", men grundet min kærestes nedsatte sædkvalitet, er vi spændte på om det lykkes. Er det nogen, der har fået positive resultater med denne behandling?

Kh Mie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Hullabullabulla

Hej piger

Min kæreste og jeg har i et års tid forsøgt at blive gravide, men min kæreste har lidt nedsat sædkvalitet og jeg har omkring 60 dage i min cyklus. I min forrige cyklus prøvede vi så for første gang med Pergotime med én tablet på dag 3-7, og jeg lavede to fine ægblærer på 17 og 18 mm. Test, scanning og blodprøver viste at jeg også fik ægløsning, så det gik jo alt sammen helt efter bogen  Havde ægløsning på dag 16 og fik min menstruation efter 32 dage. Er det normalt, at der går 16 dage fra æl til mens?

Nu har Skejby "sluppet os fri", og jeg skal ikke komme til scanning eller noget - de mener at Pergotime virker så fint, at det ikke er nødvendigt med scanninger hver gang. Hvad er jeres erfaringer? Nu ser det jo ud til, at jeg "virker", men grundet min kærestes nedsatte sædkvalitet, er vi spændte på om det lykkes. Er det nogen, der har fået positive resultater med denne behandling?

Kh Mie 

Selvfølgelig er der håb

Jeg fik menopur, og hjemmerul virkede her efter 2 inseminationsforsøg som ikke fungere.. Så ja der er bestemt håb

Anmeld

16. maj 2014

morlinen

Det er stort set sådan min datter er lavet i 2. forsøg, bortset fra at jeg også tog Ovitrelle ægløsningssprøjte. 

Så ja, det kan helt sikkert lade sig gøre!

Anmeld

20. maj 2014

MBT

Dejligt at høre, at det kan give gode resultater 

Jeg testede i morges positiv med æl test, men nu her til aften er den negativ igen. Kan jeg stadig regne med at den egentlige æl er i morgen, eller har det været tidligere når testen ikke længere er positiv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.