Shop dig glad....;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2009

Honningblomst

Ja ja ja....jeg burde ikke, men hvor er det skønt at shoppe lidt.
Skønt at shoppe og ikke mindst når det er gode tilbud...i går fik jeg købt de lækreste ecco kondisko-noget til Bertram for 300kr og sparede 450kr på dem, Konrad fik de mest skønne angulussko til 400kr og der sparede jeg 300kr...så fik mor her lige et par lange støvler, de der som går over knæet...super fede og skønne til både leggins, kjoler og stramme bukser. Dem har jeg ønsket mig længe, men var dog ikke på bud...men nu sparede jeg jo så meget på de andre-griner
Nu skal jeg bare ud og finde en af de smarte korte jakker...
Hvad er Jeres sidste køb og hvad er Jeres næste...??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg bryder mig ikke om at shoppe... Mange år med ekstremt få penge at gøre godt med, gør at jeg bliver i totalt dårligt humør af at bruge penge. det virker simpelthen omvendt på mig... mmm...

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Ja ja ja....jeg burde ikke, men hvor er det skønt at shoppe lidt.
Skønt at shoppe og ikke mindst når det er gode tilbud...i går fik jeg købt de lækreste ecco kondisko-noget til Bertram for 300kr og sparede 450kr på dem, Konrad fik de mest skønne angulussko til 400kr og der sparede jeg 300kr...så fik mor her lige et par lange støvler, de der som går over knæet...super fede og skønne til både leggins, kjoler og stramme bukser. Dem har jeg ønsket mig længe, men var dog ikke på bud...men nu sparede jeg jo så meget på de andre-griner
Nu skal jeg bare ud og finde en af de smarte korte jakker...
Hvad er Jeres sidste køb og hvad er Jeres næste...??
Knus Eva..

Jeg har lige købt de fedeste kilesko fra det spanske mærke Vialis...sorte og petroleum. Jeg har dem også i helt sorte...de er SÅ FEDE og jeg går supergodt i dem. Fandt dem på nettet og overvejer nu at købe et par sorte mere...fordi de andre efterhånden er så slidte
For øvrigt, hvad hed nu den internetside du anbefalede sidst?...kan ikke få den korte jakke ud af hovedet

Anmeld

12. august 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg bryder mig ikke om at shoppe... Mange år med ekstremt få penge at gøre godt med, gør at jeg bliver i totalt dårligt humør af at bruge penge. det virker simpelthen omvendt på mig... mmm...

Det må da være dejligt...og billigt.
Jeg nyder at spare på det jeg ved jeg skal købe...med tre drenge så synes jeg godt nok det er en voldsom post at holde dem med bare sko og overtøj og så er det da super hyggeligt sådan en shoppetur ud og spise osv, med den man holder af...*fnis*
Vil dog også sige at jeg er blevet bedre nu jeg har flere penge til mig selv end jeg før har haft...det hjalp for mig at bo selv...ved dog ikke om det så er positivt-griner
knus..

Anmeld

12. august 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Jeg har lige købt de fedeste kilesko fra det spanske mærke Vialis...sorte og petroleum. Jeg har dem også i helt sorte...de er SÅ FEDE og jeg går supergodt i dem. Fandt dem på nettet og overvejer nu at købe et par sorte mere...fordi de andre efterhånden er så slidte
For øvrigt, hvad hed nu den internetside du anbefalede sidst?...kan ikke få den korte jakke ud af hovedet

Ej, har du ikke et link til de sko...blev da helt nysgerrig...smiler
Mon det var www.mayas.dk??
Knus..

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Det må da være dejligt...og billigt.
Jeg nyder at spare på det jeg ved jeg skal købe...med tre drenge så synes jeg godt nok det er en voldsom post at holde dem med bare sko og overtøj og så er det da super hyggeligt sådan en shoppetur ud og spise osv, med den man holder af...*fnis*
Vil dog også sige at jeg er blevet bedre nu jeg har flere penge til mig selv end jeg før har haft...det hjalp for mig at bo selv...ved dog ikke om det så er positivt-griner
knus..

Jeg går mest i brugt tøj... og Idun går mest i brugt tøj. de eneste der går shop-amok på hendes vegne, er bedstemødrende... Men det gør de tilgengæld også RIGELIGT...

jeg har nogen tøjbyt-grupper  så tager jeg en sæk med og kommer tilbage med et par poser 'nyt' tøj  Det er skønt...

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Ej, har du ikke et link til de sko...blev da helt nysgerrig...smiler
Mon det var www.mayas.dk??
Knus..

Jo Maya´s...og den er væk!!!...BUHUUU  Sådan går det når man venter for længe...hmmmm!
Hjemmesiden hedder Shoesandfriends.com...fede sko og en rigtig god hjemmeside. Super hurtig service. Skoene jeg købte har åben snude

Anmeld

12. august 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg går mest i brugt tøj... og Idun går mest i brugt tøj. de eneste der går shop-amok på hendes vegne, er bedstemødrende... Men det gør de tilgengæld også RIGELIGT...

jeg har nogen tøjbyt-grupper  så tager jeg en sæk med og kommer tilbage med et par poser 'nyt' tøj  Det er skønt...

Det er en super idé at bytte tøj, det har jeg aftalt at gøre med et par veninder...den ene skal bare lige tabe 10 kg og den anden 20...men så skulle vi gerne igang-smiler

Anmeld

12. august 2009

Honningblomst

dorthemus skriver:

Jo Maya´s...og den er væk!!!...BUHUUU  Sådan går det når man venter for længe...hmmmm!
Hjemmesiden hedder Shoesandfriends.com...fede sko og en rigtig god hjemmeside. Super hurtig service. Skoene jeg købte har åben snude

Øvøvøv...sådan er det bare altid...så skal man huske at slå til...

Ej, jeg må ind og se på den side...elsker fodtøj-smiler

knus..

Anmeld

12. august 2009

dorthemus

Eva skriver:

Øvøvøv...sådan er det bare altid...så skal man huske at slå til...

Ej, jeg må ind og se på den side...elsker fodtøj-smiler

knus..

Sådan har jeg det også...ved ikke hvad det er med kvinder og sko
Knus og god fornøjelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.