Hvordan hænger det lige sammen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2014

Annemette03

Har læst en million steder at man ALTID har ægløsning 14 dage før ens mens første dag. 

Jeg havde så positiv æl test den 2/5, og regnede (ikke) med at få mens på lørdag, men er så begyndt at bløde svagt idag 

Hvordan skal jeg tolke det? 

Spadser min krop bare ud, eller viser mine æl test forkert??

Mister modet mere og mere for hver gang, og begynder at tro at der er noget galt med mig, får så dårlig samvittighed overfor min kæreste hver gang jeg skal fortælle ham at jeg har fået i mens 

Undskyld mit mindre depri indslag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2014

Annemette03

Slet ingen der kan hjælpe??

Anmeld

16. maj 2014

Mimic

Annemette03 skriver:

Slet ingen der kan hjælpe??

Tror ikke du skal forvente synderligt mange svar så sent "op" tråden i morgen så skal der nok komme svar.

jeg kan desværre ikke svare dig

Anmeld

16. maj 2014

Rockertand

Annemette03 skriver:

Har læst en million steder at man ALTID har ægløsning 14 dage før ens mens første dag. 

Jeg havde så positiv æl test den 2/5, og regnede (ikke) med at få mens på lørdag, men er så begyndt at bløde svagt idag 

Hvordan skal jeg tolke det? 

Spadser min krop bare ud, eller viser mine æl test forkert??

Mister modet mere og mere for hver gang, og begynder at tro at der er noget galt med mig, får så dårlig samvittighed overfor min kæreste hver gang jeg skal fortælle ham at jeg har fået i mens 

Undskyld mit mindre depri indslag. 

Du må ikke tage det så bogstaveligt. Ægløsning kommer meget vejledende og cirka 14 dage før menstruation - det vil sige, at det sagtens kan være 12 dage før eller 16 dage før eller noget helt tredje, nogle kan sågar få menstruation uden at have ægløsning, så der er ingen faste spilleregler i det her spil, og derfor kan man godt blive frustreret, hvis man oplever, at kroppen ikke vil opføre sig, som man har læst, den skal - men der er altså rigtig mange variationer af "normal cyklus" og ikke så mange facitlister.

Anmeld

16. maj 2014

friis

Jeg testede positiv ægløsning den 24.4 , mens kommer altid 14 dage efter ved mig , uanset om cyklus er 30 eller 50 dage .. 

Men i dag 22 dag efter den positive ægløsningstest har jeg stadig ikke fået mens , men heller ikke en positiv test - forvirrende og deprimerende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.